6

8 2 0
                                    

    İçeriden gelen derin çığlıklar ile hepimiz yerimizde doğrulduk. Aklımdaki düşünceler beni bir türlü rahat bırakmıyor. Şu an ikisine de bir zarar gelmesini istemiyordum. Herkes korku dolu bakışlarla labaratuvara bakarken ben bütün düşüncelerimi bir kenara atıp kapıya doğru ilerledim. Derin bir nefes alarak kapının kulpunu aşağıya indirerek kapıyı açmam ile anlık bir afallama yaşamam bir oldu.

Labaratuvarın koridoru yansıtan camı kırılmış ve 3 zombi içeri girmeye çalışıyordu. İçeride ise 3 zombi daha vardı. Hemen sınıfa doğru seslendim.

"Chan, Namjoon,Jisoo ve Yoongi hemen buraya gelin!"

Sonuçta güçlü birkaç kişiye ihtiyacımız vardı. Koşarak yanıma gelmeleri ile kafa haraketlerimle labaratuvarı işaret ettim ve

"HADİ!"

Demem ile beşimizin içeri girmesi bir oldu. Jisoo ve Yoongi içeri girmeyi başaran 2 zombiye güzel bir karşılama yaptılar. 1 zombi hala girmeye çalışıyordu. Chan ve ben ise Taehyung'un kendisinden uzaklaştırmaya çalıştığı 2 zombinin yanına koştuk. Zombilerden birinin boynunu bacaklarının arasına sıkışmış hareket etmesini sınırlamıştı. Diğer zombiyi ise iki omzundan tutarak kendisinden uzak tutmaya çalışıyordu. Bunu yaparken gerçek anlamda zorlandığı ise kol kasları gerilirken dişlerini sıkmasından anlaşılıyordu. Bu şekilde daha fazla dayanamazdı.

Namjoon ise Minho'nun yanına koştu. Ama sorun şu ki Minho'nun yanındaki zombi ölüydü. Minho ise yerine çivilenmiş gibi asla hareket etmeyerek ve donuk bir ifade ile yerdeki zombinin cansız bedenine bakıyordu. Şu anlık Minho'nun bu garip halini umursamayarak Chanın bana uzattığı bıçağı alarak Taehyung'un hala omuzlarından tuttuğu zombinin boğazını keserek ölmesini sağladım. Chan ise bir diğer zombiyi Taehyung'un bacaklarından uzaklaştırdı. Zombi daha bir hamlede bulunamadan zombinin boğazını sağ tarafa doğru fevri hareketlerle döndürerek ölmesini sağladı.

Etrafa baktığımda tüm zombilerin işinin bittigini gördüm. Yoongi ve Jisoo öldürdükleri 2 cansız zombiyi koridorun camından fırlattığında hala içeri girmeye çalışan zombi de onlarla beraber yere düşmüştü. Chan ölen bedenleri Namjoon'un yardımı ile sınıfın penceresine doğru taşıyordu. Taehyung ise öylece yere uzanarak derin nesfesler alırken

"Bu iki oldu."

Dediğinde neyden bahsettiğini anlamayarak

"Ne?"

Dedim. Uzandığı yerden kalkarak karşımda dikildiğinde

"Can borcum diyorum. İki oldu."

Dedi ve saçlarımı karıştırarak labaratuvardan çıktı. Ben onun arkasından şaşkınlıkla bakarken aniden yumruk yemişim gibi ağrıyan karnımı yok saymaya çalıştım.

Namjoon ve Jisoo son olarak Minho'nun önündeki ölü zombiyi de ortadan kaldırarak koridor penceresini iyice kapattıp labaratuvardan çıkmaları ile burada sadece iki kişi kalmıştık. Minho ve ben nihayet yanlız kalmıştık.

Etrafı inceleyen bakışlarım Minho'ya döndüğünde hala yerinde kıpırdamadan öylece demin ölü zombinin bulunduğu boşluğa baktığını gördüm.

"Minho? Bir sorun mu var?"

Dediğimde öylece boşluğa bakmaya devam ediyordu. Ah Tanrım bu çocuğa ne oldu? Bana cevap vermemesi ile derin bir nefes alarak ona yaklaştım. Kolundan tutarak sınıfa yönlendireceğim sırada kolunu hızla ellerimden uzaklaştırdı. Tam yeniden ne olduğunu sorarak sert çıkışacakken kolundan oluk oluk akan kanlar kalbimin durmasına sebep olabilirdi.

"Minho..."

Hala bana bakmak yerine boşluğa bakıyordu.

"Ne oldu koluna? Bir yere falan mı çarptın?"

Escape//Taekook+Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin