Başladığına tamamen emin olduğum zombi virüsünün başladığı gün ve Sunoo, Jake ve Hoseok'un öldüğü günün ardından 1 gün geçmişti. Hoseok ve Jake nasıl öldü diye soracaksanız Jake, Minho'ya saldıracağı esnada Bangchan neden cebinde bulundurduğunu anlamadığım bir bıçakla Jake'in boğazını keserek öldürdü. Hoseok ise daha dönüşmeye başlamadan
"Eğer bir zombi olursam beni hiç düşünmeden öldürün!"
Dediği için dönüşmeye başladığı anda Taehyung onunda pencereden fırlattı. İlk başta Taehyung'a yapmaması için yalvaran bakışlar atmıştım. Ama Hoseok'un, Taehyung'un boynuna doğru yaklaşması ile bakışlarıma son vererek atmasına yardım etmiştim. Onu fırlattığımız gibi Jake'in cansız bedenini de ardından atarak pencereyi sımsıkı kapattık.
Bir anda sınıfın kapı camında beliren zombiler ile hepimiz çığlıklar atarak tüm sıraları kapının önüne yığmaya başladık. Dışarıdaki zombiler her ne kadar açmaya çalışırsa çalışsın açılmayan kapı ile hepimiz rahat bir nefes vererek sınıfın bir köşesine oturduk. Taehyung ilk başta Yoongi'nin yanına oturmaya gittiğinde Yoongi'nin koluna adeta bir koala gibi yapışan bir adet Park Jimin görmesi ile rotasını değiştirerek benim yanıma oturduğunda Lisa da benim yanımda oturan Taehyung'un yanına oturdu.
Ben bunları düşünürken Rose ayağa kalkarak
"Ya bakın ben bir şey söyleyeceğim. Ama söylemeye de utanıyorum."
Dediğinde Jin sıkıntı ile uflayarak ayaktaki sarışın kıza döndü.
"Ne söyleyeceksen çabuk söyle. İğrenç sesin kulaklarımı tırmalamasın."
Dedi, ukala bir tavırla
"Ben sana mı söylüyorum piç kurusu? Hem kulaklarının tırmalanmamasını istiyorsan hiç konuşmamanı öneririm. Her neyse. Biz bu tuvalet işine ne yapacağız? Malumunuz sınıftan çıkamıyoruz. Benim biraz tuvaletim geliyor da."
Diyerek başını eğdi. Son cümlede sesinin kısılması utandığının kanıtı idi. Ama neden utanıyor ki Haklı sonuçta tuvalet doğal gereksinimlerimizden biriydi.
Birdenbire jin'den kıkırtı sesleri gelmesi ile kaşlarımı çatarak bakışlarımı ona yönelttim. Bu yaptığı gerçekten çok rahatsız ediciydi. Taehyung hemen yerinden kalkarak Jin'in yanına doğru gitmeye başladı.
"Ne gülüyorsun lan? Sanki birkaç saat sonra 'tuvaletim geldi.' diyerek dört dönmeyecekmiş gibi ne gülüyorsun? Bana bak bu ukala tavırlarına bir son ver yoksa..."
Taehyung bir an duraksadı. Jin hemen bu duraksamayı fırsat bilerek
"Yoksa ne? Kendini birine ısırtıp beni mi ısırırsın?"
Dediğinde Taehyung'un dudağının bir kenerı yavaşça yukarı doğru kalktığında oldukça çekici gözüktüğünün farkında mıydı bilmiyorum.
"Emin ol yapabileceklerimi duyduktan sonra söylediğin şeyi yapmam için bana yalvarırsın."
Dedikten sonra bir ürkmedim değil. Herkesin az da olsa ürktüğünün kanıtı Jin'in büyüyen göz bebekleriydi. Jin laf dalaşındaki yenilgisini kabullenerek yeniden yerinde yayıldı. Rose haklıydı öyle ya da böyle hepimizin bu sorun için endişelendiğini biliyordum. Birdenbire aklıma gelen fikri öne sürdüm.
"Aslında sınıfın içindeki bir diğer kapının ardındaki labaratuvardaki deney tüplerini kullanarak okulun arka bahçesine bakan penceresinden dışarı fırlatabiliriz."
Bulduğum çözüm her ne kadar utanç verici olsa da ortada başka bir çözüm yolu yoktu. Jin ve Minji'den aynı anda gelen 'ıyyyyyyy' sesleri ile gram utanmamıştım. Çünkü onlar benim utanmamı sağlayacak kadar kâle aldığım kişilikte insanlar değillerdi.
İkisinden de aynı anda gelen tepki ile hala ayakta dikilen Taehyung daha fazla sinir olarak
"Ne iyyyyyyy? Başka bir çözümünüz varsa gelin söyleyin lan. Haaa yok benim beynimde hiçbir bok yok diyeceksiniz ortaya koyulan tek çözüme iyyylayıp uylamayın lan!"
Derin bir nefes alarak devam etti. Yanlız kızgın hâli daha fazla karizmatik duruyordu.
"Haaa ıyyyy deyip 'aman karizmam bozulmasın' diyeceksiniz siktir olup altınıza sıçın lan!"
Sınıftaki hoca dahil herkes put kesilmiş bir halde Taehyung'a bakarken Taehyung içindeki siniri boşaltmış olmanın rahatlığı ile tekrar Lisa ve benim aramdaki boşluğa oturarak bana dönüp göz kırptı.
Bu çocuk acayip hoşuma gitmeye başlamıştı.
🍁
Veeee kestikkkkkkkk
Naber canlar nasılsınız 🤩
Umarım iyisinizdir 😍
Bu arada ben bu Minji karakterini kitabı ilk taslak olarak yazmaya başladığım zaman Jennie olarak yazmıştım. Ama daha sonra yaptığı oruspu çocukluklarını Birtanem Jennie'ye yazmak içimi burktu ve vazgeçtim. Minji karakteri bir idol veya oyuncu değil. Bir yerlerimden uydurduğum bir isim 😁
Her neyse umarım bölümü beğenirsiniz 💞
Ben gidiyorum sizi seviyorum 🥰
By by 💙🤍💜
🏄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape//Taekook+Minsung
FanficSeul'u ele geçiren bir zombi virüsü ile okulda mahsur kalan bir grup genç