Prvý deň v škole nebol taký zlý ako som si ho predstavovala. Všetci ku mne boli milí... Teda skoro všetci. Ale páčilo sa mi tam.
Učiteľky boli zlaté a pomohli mi zo všetkým keďže som bola nová. No najviac sa mi páčila triedna. Bola to taká lady boss. Strašne vtipná a milá.
Po škole som ma prišiel vyzdvihnúť bratranec a išli sme domov.
Rovno som išla do izby a robila si svoje veci. Keď som si dokončila úlohy , pripravila som sa do školy.A takto to fungovalo každý deň. Išla som do školy, učila sa, prišla domov a zase sa učila. Ale nemohla som si sťažovať. Po viac ako 6 rokoch som mala priateľov. To pre mňa veľmi veľa znamenalo.
Asi najviac som sa bavila s Winter, Chaseom, Andrewom a s Laylou. I keď viac ako polka triedy boli vždy nápomocní. Audrey s Lisou boli síce bokom ale nevadilo mi to. Sú také falošné že je to až cítiť.
Po týždni som si urobila taký "zoznam prvého dojmu". Spisala som si celú triedu, ľudí, ktorých som stretla, učiteľov atď...
Po týždni:
Dnes sme sa museli trepať skôr do školy pretože sme mali triednicku hodinu s triednou. Neviem presne čo s nami chce ale je to asi vážne keď je to povinné.Celý minulý týždeň som nerobila celkom nič. Všetko som už mala naštudované z obdobia kedy som sa učila doma. Len som sedela a počúvala ako sa o tom na hodine bavia. Aspoň som si to preopakovala.
Áno, na niektorých hodinách som len sedela no keď prišla hodina matiky, tak som hltala každé jedno slovo od matikárky. Matika bola moja najslabšia stránka a ja viem a nikto ma od toho nepresvedčí že sa ju nikdy nenaučim.
Prišla som do triedy medzi poslednými, keďže nie som ranný človek ale stihla som to.
Triedna ešte našťastie nebola v triede tak sme sa s babami začali baviť o tom čo sme robili cez víkend.
Bavili sme sa keď ma niekto chytil za pás a objal ma. Zaskočilo ma to a zľakla som sa. Otočila som sa a bol to Chase, ktorý sa smial na celé kolo.„Idiot! Vieš jak som sa zľakla?“ zakričala som spolu so smiechom. On mi postrapatil vlasy a išiel si naspäť sadnúť na svoje miesto k chlapcom.
S Chasom som sa bavila asi najviac zatiaľ keď nepočítam Laylu a Winter. Stal sa mojím starším bratom, ktorého som vždy chcela. Vždy vidí vopred čo mi je a akú mám náladu.
Musím sa priznať že som sa v tejto triede udomácnila. Je mi tu vážne dobre a všetci (až na výnimky) sú vážne milí.
„No vážení už som tu. Sadajte.“ z premýšľania ma vytiahol hlas triednej. Prišla do predu ku katedre a musím zase povedať že zase je dobre oblečená. Naša triedna sa stále dobre oblieka.
„Viem že sa vám nechcelo prísť na nultú, ani mne sa nechcelo, ale chcela som vám oznámiť že naša škola bude organizovať módnu prehliadku, z ktorej vyzbierané peniaze pôjdu na detský domov našeho mesta.“
Hneď ako to dopovedala začal hunbuk a všetci sa začali o tom baviť. S Laylou sme si robili srandu ako budeme chodiť po móle ako nejaké supermodelky.
I keď vlastne...Keď som bola malá, rada som sa pozerala na módne prehliadky a predstavovala som si že som na tom móle ja. Predstavovať si seba ako modelku je smiešne, ja viem, ale bolo by to pekne. Chcela by som si to vyskúšať.
„A kto bude predvádzať?“ opýtala sa Morgan. Toto zaujímalo aj mňa dokonca.
„Dobrá otázka... Dozvedela som sa že za chlapcov budú predvádzať maturanti a za dievčatá vy.“ no to ma...
JA BUDEM PREDVÁDZAŤ NA MÓDNEJ PREHLIADKE! Nemôžem tomu uveriť.
ESTÁS LEYENDO
Born to be hidden
FanficAlisson mala úplne normálny život... No dovtedy pokým sa jej mama nerozhodla že sa chce po rokoch naspäť nasťahovať do ich rodného mesta. Ali je veľmi nadšená že zase uvidí ostatných príbuzných no má taký pocit že mesto, do ktorého sa má nastavovať...