🩵Kazemaru × Fudou 🤎

76 3 28
                                    

Shot dla Niebieska-Malina

Wreszcie po trzech miesiącach udało mi się napisać💚

------------------------------------------------------------------
Wprowadzenieeeeeee:Czasy po go Galaxy chłopaki byli ze sobą 2 miesiące i zamieszkali razem chyba tyleeee

Chłopaki byli po dość ciężkiej kłótni po której Kazemaru wyszedł i nie wracał do późna Fudou się zamartwiał i siedział oglądając telewizję i jedząc lody.

Tymczasem...........

- Kurwaaaaaa- Powiedział niebiesko włosy wygadując się u przyjaciół.

- Tak w ogóle Każe to masz mega wychowanego siostrzeńca-Zaczą nowy temat Mido który wszedł do salonu z kolejną butelka wina.

- Czekaj...skąd ty go znasz?-Spytał Kaze zdezorientowany.

Na co jego przyjaciele wybuchnęli śmiechem który trwał z 10 minut zanim się uspokoili.

-Po pierwsze nasz syn dosłownie ciągle spędza czas z twoim siostrzeńcem -powiedział prze śmiech zielonowłosy-Po drugie Gabi i nasz syn dosłownie są razem a aktualnie są na górze i nawet nie chce wiedzieć co robią-dopowiedział za niego czerwono włos który po tym co powiedział dostał z bara od swojego męża.

- JA TO SŁYSZĘ -krzykną Karyia z góry - I JAK COŚ TO UCZYMY SIE DO SPRAWDZIANU Z BIOLOGII

-Dobra no to ja będę lecieć -powiedział Każe który miał wyrzuty sumienia po tym jak zostawił swojego chłopaka w niestabilnym stanie emocjonalnym samego w domu.

-Ok leć Julio do swojego Romea!-krzykną jeszcze Hiroto gdy niebiesko włosy już wychodził.

Timmee skkiippp🌼

Gdy Kazemaru wrócił była 1.30 więc spodziewał się że jego partner będzie już spać lecz gdy otworzył drzwi do ich sypialni (która była połączona z balkonem) zdziwił się bo ujrzał Fudou siedzącego na balkonie.

Bez słowa podszedł do niego i usiadł obok, zdziwił się bardzo gdy poczuł głowę jego chłopaka na swoim barku który bez słowa się wtulił.

- Przepraszam- zaczą Niebiesko włosy

- Nic się nie stało to wszystko moja wina- obrócił się do niego przodem-Kocham cię i nie chce abyś kiedykolwiek w to zwątpił,dla mnie jesteś najważniejsza osobą na świecie i na prawdę nie mam ci nic za źle- przerwał gdy zobaczył w oczach Kazemaru łzy i nie dokańczając przytulił go do siebie i bez słowa patrzyli się w niebo oglądając gwiazdy...

------------------------------------------------------------------

Koniec
338 słów
Mam nadzieję że nie wyszło najgorzej😭

Nie przepadam za tym shipem więc ciężko było mi go napisać ale mi się udałooooo

Do następnegoo

Bayyyyyyy


Inazuma eleven one shoty 💚❤️🌼Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz