Berk....
Nehir kötü olunca alaz onu odasın çıkarıp bir süre sonra yanıma geldi ği gibi kendini koltuğa attı
Berk: Nehir nasıl oldu.
Alaz: Kötü uyandığında nasıl olur bilemiyorum...
Berk: yapacak bir şey yok..
Alaz: var..
Berk: nasıl var ne yapıcaksin?
Alaz: Kenanı bulucaz.
Berk: abi ben onu buldum.
Alaz: NE!!
Alaz: Berk oğlum salakmısın sen bunu yenimi söylüyorsun!
Berk: abi o kadar çok olaylar üst üste gelince bende fırsat bulamadım..
Alaz: peki nerde?
Berk: ormandaki depoda.
Alaz: tmm kalk hemen gidelim!
Berk: Hemen mi?
Alaz: Evet çok zaman kaybettik hemen bitirelim şu işi!!
Dedik ve alazla beraber ayağa kalktık evden çıktık arabayı hazırladım ve Alaz direksiyonun başına geçti bende yanına hemen yola koyulduk
Berk: yolu biliyorsun değilmi?
Alaz: Evet.
Berk: onu öldürücekmisin?
Alaz: bilmiyorum karar vermedim.
Berk: abi onu öldürmek aklından bile geçirme istersen!
Alaz: Neden?
Berk: Alaz birde soruyormusun!
Alaz: onu öldürmem gerek olması gerektiği gibi!
Berk: onu öldürürsen bütün mafyalar ne diyicek seni direkten görevden alıcaklar!
Alaz: umrumda değil.
Berk: Alaz beni çıldırtma!
Alaz: ne vara Berk ne!!
Berk: bak eyer onu öldürmek istiyorsun önce yeraltından izin almalısın bu aklına sok ona göre davran!!
Alaz: ben kimseden izin almam!
Berk: Alaz bak... Seninde bildiğin gibi yeraltı mafyaları her yere eli kolu yetişen bir kuruluş ve sende bunların içindesin eyer izinsiz birini öldürmeye kalkarsan bunu cezası sen en kötü şekilde çekersin! Ama ben sana bunu ne kadarda anlatsam senin umurunda olmaz ama ben yinede açıklıyım o....
Alaz: Berk yeter!
Alaz: onu öldürücem konu kapandı.
Berk: tmm diyelim öldürün sonra bu olay yeraltına gitti sonr ada senin peşine düşerler sen ahmeti hatırlamıyormusun?
Alaz: evet neden sordun?
Berk: oda buna benzer birşey yaptı sonra yeraltı bunu bir yerden duymuş nerden olduğunu bende bilmiyorum ama sonra ne oldu sence tüm ailesini, sevdiklerini, hepsini öldürdüler sırf böyle birşey yaptı diye tüm ailesi ve onun sonu oldu alaz beni böyle anlıyormusun!
Dedi ve bir anda arabayı durdurdu az daha ikimizde camdan dışarı uçukorduk ama ben varya alazın yedi sülalesinin......
Berk: oğlum manyakmımısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Küçüğü
RandomBabası tarafından bir adama satılan kızın orada ne zorluklar çektiği ama bu oyunda bilmediği birşey vardır babasının sattığı adamın oğlu onu zaten öncedende tanıyordu....