Gece'nin ağzından:
Sabah,güneş ışınlarının gözüme vurmasıyla uyanıp pofuduk terliklerimi giyip güne başladığımı söylemek isterdim ama maalesef
Hayaller Paris hayatlar...
Demirin kalın sesiyle uyandım
Hemde ne kalın!
Alarm sesinde bile daha geç uyanıyorum
Çocuk bı bağırıyo yer yerinden oynuyoHerneyse boş yaptım
Ben Gece,17 yaşındayım ve lise son sınıfım.
Ve çok sevgili dostum,Demir.
Demir Kılıç.
Yaklaşık 13 yıl oldu tanışalı.
Tanışma hikayemizde klasikti
Komşuyduk ve annelerimiz arkadaştı
Bizde genelde parkta birbirimizle
kavga ederek,oyun oynayarak geçiriyorduk zamanlarımızı.
Baştan aşağı çamur olana kadar da girmezdik eve.
Demir ise 18'e bastı.
Annem vefat edince,Ayşe teyze yani Demir'in annesi,beraber okumamızı istemiş ve Demir'i 1 yıl geç vermiş okula.
Yalan yok çok iyide olmuş."Ya hadi kalk artık uyan be kızım yeminle her sabah senin başında uyan diye dil dökmekten yoruldum"
Diye tabiki tekrar kulağıma sıçtı sevgili demir.
"Ya oğlum bağırma uyandım işte" dedim
"Sen uyanana kadar saat 7.30 oldu okulun ilk gününden geç kalmak istemiyorsan kalk."
"Ya off tamam işte...hadi çık sen ben duşa giricem" dedim halsizce
"Tamam hızlı ol"
Kapıdan çıkıca derince esnedim.
Annemin vefatının ve babamın başka bir kadının peşinden gitmesinin ardından evde yanlız kalıyordum.
Geceleri korkarsam veya yanlız kalmak istemezsem Demiri çağırıyordum.
Hatta genellikle benim çağırmama gerek kalmadan o geliyordu.Zorlukla ayağa kalktım ve yatağı düzenledim.
Giyinme dolabımı açıp içeriden
iç çamaşırı,lacivert bı sweat ve pantolon alıp kapattım.
Hafif yağmur vardı ve ben üşümekten nefret ederim bu yüzden bunları giymekte fayda var.Aldığım kıyafetleri yatağıma koydum ve duşa doğru gittim.
Demir de çoğunlukla bu evde kaldiğından dolayı evde onun kıyafetleri ve şampuanı da vardı.Üzerimdeki pjamaları ve iç çamasırlarını çıkarıp duş kabinine girdim.Suyu açtığım an vücuduma değen soğuk su ile titredim.
Suyu ılığa çevirdim ve bütün bedenimi ıslattım.
Şampuanımı saçlarıma sürüp köpürttüm ve duruladım.
Ardından,belime kadar gelen saçlarımın daha da yumuşaması için saç uçlarıma saç kremi sürdüm.
Saç kremini saçımda bekletirken zaman kaybetmeden vücudumu da köpükledim ve ardından suya girip durulandım.Çıktığım an yumuşacık bornozuma sarıldım ve saçlarımdaki fazladan suyu akıttım.Banyodan çıktım
O sırada Demir yatağın yanındaydı
Ve tamamen dantelden oluşan iç çamaşırlarımı tutuyordu!!Şuan utançtan morardığıma eminim
"Ohooo kızım sen neymişsin böyle bunlar ne lan djdnnden" diye dalga geçti
Hızlı adımlarla yanına gidip elinden çamaşırlarımı aldım ve tekrar dolabıma gidip çamasırları bıraktım ve onun yerine daha basic bir iç çamasırı aldım.
"Sen niye kıyafetlerimi karıştırıyorsun!'
Diye sesimi yükselttim"Sakin ol ya...hava soğuk ondan dolayı doğru düzgün kıyafet seçmişmisin ona bakarken gördüm işte...hem olabilir tamam büyütme"
"Offf çık odadan giyinicem"dedim.
"Ya Gece'm özür dilerim valla"
Onu kapıya doğru ittiğimde mesajı almıştı ve çıkıp ardından kapıyı kapatmıştı.
Okula geç kalmak istemediğimden bu olayı daha sonra kafaya takmayı tercih ettim ve hızlı kıyafetlerimi üzerime geçirip makyaj masamın önüne geçtim.
Hızlıca saçlarımı kuruttum ve kahverengi,uzun saçlarımı taramaya başladım.Ama saçlarım,dalgalı olduğundan ve kurutma makinesiyle kuruttuğumdan dolayı kabarmıştı.
Bu nedenle düzleştirici ile hızla üzerinden geçtim.Makyaj yapmayı seviyordum ama daha ilk günden makyaj yapacak halim yok.
Yine de daha düzgün gözükmek için
Kirpiklerime hızla bir rimel geçtim,yanaklarıma az da olsa hafifçene allık geçtim ve en son dudaklarıma parlatıcı sürdüm.
Ruj vesaire sürmeme gerek olmuyor çünkü zaten dudaklarımın rengi ruju karşılıyor.
En son da çantamı hazırladım ve hızlıca mutfağa geçtim.Demir tabii yine döktürmüştü.
Patates kızartması klasik kahvaltılıklar ve menemen yapmıştı.
"Seni eve aşçı olarak almaya karar verdim"dedim.Demir büyük ihtimal sabah yaşanan gerginlikten dolayı biraz utangaçtı
Neden bilmem ama bir an kendimi açıklamam gerektiğini hissettim."Demir ya valla ben normalde öyle şeyler giymem ama işte öyle dalgınlıkla onu almışım yani şöyle yani-"
Demir sözümü kesti
"Tamam be kızım ne konuştun...açıklama yapmana gerek falan yok yani giy ne istersen.."
"Tamam" dedim.
Hızlıca kahvaltı ettik ve dısarı çıktık
_________________
İlk bölüm bittiiiii
Umarım güzel bulmuşsundurr
Oy verip yorum yapmayı unutmayınnnn
❤️🩹❤️🩹❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp köşesi
Cerita Pendek2 yakın dost,2 yakın kalp derin arkadaşlık... peki bu dostluk karmaşaya dönerse? Bir sebepten dolayı bu 2 dost "sahte sevgili rolü"oynarken kendilerini karmaşada bulurlarsa? "Sen benim yalanlardan gizlenmiş açmaktan korktuğum bir kutusun"