Robbie zit met het bord op schoot te eten. Hij blijft bij Matthy zitten. Arme jongen. De pijn blijft hij hebben, maar de jongen weigert hulp. Het enige wat hij wou is de aanwezigheid van Robbie. Als Robbie zn bord leeg heeft, zet hij hem weg en gaat weer terug zitten. Het duurt niet lang voordat hij Matthy tegen hem aanvoelt. De jongen klimt in zn armen en blijft daar rustig zitten. Robbie glimlacht en slaat zn arm om hem heen. 'Zullen we jou dalijk eventjes douchen?' Matthy haalt zn schouders op. 'Als jij wilt ga ik net als de vorige keer mee' zegt Rob lief. Matthy knikt. 'Nu of?' Matthy schud zacht zn hoofd. Hij zit nu prima.
Milo stapt de kamer van Matthy in. Hij was ziek en was er daarom afgelopen week niet. Hierdoor heeft ie Matthy niet gezien en was hij toch benieuwd of de jongen wat vooruitgang had geboekt. Robbie kijkt op van zn telefoon, waar hij Matthy rustig mee laat kijken op tiktok. Zelf had Matthy zn telefoon nauwelijks in zn hand. Hij hoefde er niks van te weten nu. Wel liet hij of Raoul of Rob af en toe wat dingen bijwerken, maar daar hield het bij op. 'Hey Miel' zegt Robbie. 'Hey, ik was benieuwd hoe het met Matthy gaat' zegt Milo. Matthy kijkt op. 'Wil je het zelf proberen te vertellen' vraagt Rob. Matthy schud zacht zn hoofd.
'Hij is zwak, vaak te zwak. Hij heeft pijn in zn hoofd enzo en slaapt veel, maar goed dat is het ook' zegt Robbie. Milo knikt en wrijft over de rug van Matthy. 'Lekker uitrusten en als iets is, dan mag je altijd komen he' zegt hij. Matthy knikt klein en kijkt hem aan in zn ogen. Milo glimlacht naar hem. 'Zullen we gaan douchen' vraagt Robbie. Matthy knikt en tuit zn lippen naar Milo. Milo komt dichterbij en krijgt een kusje van Matthy op zn voorhoofd. De jongen stapt uit het bed, net als Robbie. 'Ik zal gaan lieverd, zie ik je zo nog even' zegt Milo, terwijl Matthy een boxer en shirtje pakt. Matthy knikt en loopt dan met Robbie naar de badkamer. Robbie zet de kraan open en doet daarna het shirtje van Matthy uit. 'Wil je het net als eergisteren? Was dat voor jou fijn' vraagt Robbie. Matthy knikt en word volledig uitgekleed. Robbie laat enkel zn boxer aan en stapt met Matthy onder de douche.
Matthy trekt snel zn shirtje over zn hoofd en wacht even op Robbie. 'Zullen we nog even gezellig naar de woonkamer, misschien kunnen we nog even een filmpje kijken met de andere' zegt Robbie en pakt de hand van Matthy. Matthy knikt en loopt rustig mee. Als ze de woonkamer instappen staat er een paal met een knop en blaadje. Ook is er een camera. 'Denk je dat het jou lukt om dit hardop voor te lezen voor de camera' vraagt Robbie. Matthy schud zn hoofd en barst in tranen uit. Hij slaat zn handen voor zn ogen en snikt. Robbie loopt naar hem toe en slaat zn armen rond de middel van Matthy. 'Het is goed lieverd, we snappen het oke, ik kan het ook voor je voorlezen' zegt Robbie. Matthy klemt zich vast aan Rob en negeert Robbie.