Inceputul.

302 16 0
                                    

Stateam pe pat si am auzit usa camerei deschizandu-se.Era mama.
-Scumpo, hai la masa! a spus ea
-Vin imediat! am spus eu total absenta.
Stati am uitat sa ma prezint..Ma numesc Scarlett Grace Jane Hart am 15 ani și sunt din America de Sud.

Am coborat scarile si m-am asezat pe scaun..
-Scarlett, scumpo esti cu noi ? A spus tata.
-Deah..am spus scarbita.
-Maine vei pleca la cabana la munte! A spus mama.
-Poftim? Ce cabana? .am spus uimita.
-A...cred ca am uitat sa iti spun, vei merge la munte la o cabana.Poate asa iti vei face mai multi pieteni...a spus mama.
-Nu ca ar avea prea multi......spune tata dezaprobator.
Am plecat de la masa, pofta de mancare mi.a pierit insantaneu cand am auzit aceasta veste.Nu vreau sa plec...si asa nu prea am pe nimeni aici, dar acolo...chiar nu stiu pe nimeni!

***
-Hai Scarlett...l.am auzit pe tata spunand in timp ce clacsona la iesirea din curte.
Bleah...urasc vacanta asta,dar mai tare urasc sa stau aici deci...
Am urcat în masina unde ma astepta tata.M-am urcat pe bancheta din fata si mi-am lipit fata de geam.
-Mama e deja acolo...a spus tata.
Am dat din cap aprobator si mi-am continuat exercitiul de privit pe geam absenta de tot ce era in jurul meu.Zgomotul motorului de la masina se auzea in surdina, dezechilibrand linistea de pe șosea.Radioul era pornit, dar acea melodie ma facea sa innebunesc...era ca o caseta stricata ce derula din nou si din nou si din nou...

***
- Trezeste.te Scarli...aud vocea tatalui meu.Am ajuns la cabana!
-Am ajuns deja?Cand s-a intamplat asta? .luandu.mi capul lipit de pe geamul cald din masina si tiparindu-mi in minte tot ce se intamplase.
***
Am coborat din masina infrigurata nu simteam nici respiratia mea calda.Am intrat repde in cabana calduroasa .Intratati in acea incapere m-am pus pe un scaun si l-am tras spre soba.Ce ma bucur de asta.Ba nu eram sarcastica.Ha.Ha.!!! Simteam cum ura pentru aceasta vacanta este din ce in ce mai mare.Eram concentrata pe o poza de pe laptop si o analizam ramasand cu ochii tintiti asupra ei.Cand o voce se îmbina de urletele oameniilor de afara stricandu-mi atentia...

-Scarlett.Haide la masa.
-Vin. Am ajuns si m-am asezat pe scaun.Vine mama si imi pune pe masa farfuria.Era liniste completa.Nu se mai auzea nimic, doar vocea mamei dezbina linistea...

-Si cum ti se pare aici , scumpo?

-Nu e rau.E super oribil.Nu imi gasesc locul nicaieri. Spun eu deranjata.

-Paii....Avem o veste scumpo.Vei sta singura.Ne-au sunat cei de la servici trebuie sa plecam in seara aceasta ca maine sa fim acolo.Ai bani si mancare, poti sati prepari, ai ce-ti doresti.

-Serios? Ce vacanta ne reusita, atunci m-am ridicat de la masa. si am mers trei pasi in fata cand ma intorc inapoi si zic:

-Aveti noroc ca imi place mancarea prea mult.

Gata cu cinele "romantice" din familie in care parintii mei vorbesc numai la telefon,asa ca ma simt singura..Asa ca parintii mei trebuie sa plece si eu sa raman singura.Ce taree.

-Gata,Scarlett am plecat.Paa! *sarutandu-ma pe frunte*
-Paa.

Au plecat si parca simteam ca se va intampla ceva ciudat in aceste 7 zile aici.Ceva foarte ciudat.Asa ca am plecat in cabana fiind intuneric bezna afara si imi era sa nu dau de vreun maniac pe aici.

Jeff The Killer!



Iubeşte-mă~Jeff The Killer~.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum