Life Goodbye . ✕

163 9 0
                                    

M-am trezit , eram foarte obosita , tot il visam pe acel om , era foarte foarte misterios, inca nu imi dau seama ce s-a intamplat , dar am un sentiment teribil ca nimic nu e bine , dar la mine nimic nu e bine . M-am dus sa fac un dus, eram foarte amortita , ma gandeam la ce se poate intampla , la ... omul acela, fara sa imi dau seama am simtit o mana , am inceput sa tip , dar cred ca era in imaginatia mea .
M-am imbracat , m-am dus la sky , am vazut ca totul era foarte ciudat , toata lumea se uita foarte uimiti la mine , aveau priviri ciudate , misterioase , am incercat sa ii evit , dar nu puteam . Era 00:00 , eram in casa , stateam pe leptop , cand deodata ..... curentul se opreste si calculatorul se inchide . 
Ma duc in bucatarie , sa i-au o lanterna , am aprins-o si am vazut , o silueta de barbat , cu zambetul pana la urechi si cu un cutit in mana , apropandu-se de mine , m-am impiedicat de canapea si am cazut , s-a pus peste mine , "jucandu-se" cu cutitul pe fata mea , am inceput sa plang , ma zbateam , dar era degeaba , i-am dat un picior in spate , un cot in burta si i-am dat cu cutitul in mana , apoi am inceput sa fug prin padure, era bezna , aveam doar lanterna cu mine , nici nu stiam unde ma aflam , imi era frig si fugeam ca disperata . Fugeam , in cerc , de mii si mii de ori . M-am asezat la scoarta unui copac, cand simt o mana care imi acopera gura si adorm ... 


Ma trezesc intr-o camera crem , cu mobila veche si care ma speria foarte tare , m-am ridicat din pat , m-am dus spre usa , am deschis-o si am coborat scarile care duceau spre bucatarie . Am coborat si un ciudat inalt vine spre mine : 

-Buna dimineata .
-Cine esti ? Unde sunt ? Cum am ajuns aici ?
- Sunt Slander , esti la mine acasa.
- Cum am ajuns aici ? apoi vine Jeff . 
-Cu ajutorul meu , spune Jeff razand . 
-El e Jeff . 
-Jeff the Killer ?
-Fan ? spune Jeff . 

-Nu . 
-Tu esti protejata mea . Spune Slender . Asa ca , Jeff , daca o atingi cu un deget te ucid .

M-am dus in camera , Slender a fost foarte dragut cu mine , doar ca casa asta este de nebuni . 
Help me . 






Iubeşte-mă~Jeff The Killer~.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum