Casa dulce , inchisoare !

110 9 1
                                    

Am incercat sa ma pun la somn , in zadar . Era 12 noaptea , iar eu ma uitam pe pereti cu lacrimi in ochii . Ma gandeam la parintii mei si la lucrurile pe care le faceam fara ca ei sa isi fii dat seama . Poate ca ma drogam , fumam si beam , dar in totdeauna am fost acolo pentru parintii mei . Nu imi regret trecutul , ba din'potriva inca mai fac ce faceam in trecut . Gandurile mele sunt intrerupte de sunetul galagios al usei . Ma uit si vad un hanorac negru . Ma uit mai bine si imi dau seama ca e Jeff , care avea un hanorac negru . 

-Jeeeefffff . Ce cauti aaaicii ? 
-Shht , frumoaso ! Pastreaza linistea sau mori ! spune cu un zambet pervers pe fata si se apropie de mine . 
-Ori iesi afara , ori se sfarseste rau ! spun si ii dau un picior in burta , dupa il azvarlu' afara pe usa si o inchui .
-Ai avut noroc de data asta , dar urmatoare ! Nu mai ! spune si da cu pumnul in usa . M-am dus in pat si m-am ghemuit in patura . Intr-un final am adormit ...

**Dimineata**

M-am trezit cu o durere imensa de cap . M-am ridicat cu greu din pat , eram ametita complet .... Ma tineam de pereti , ma balansam in spate , in fata , in spate , in fata pana cand Slender a venit si m-a ajutat . M-am sprijinit de mana lui imensa si am coborat usor scarile . M-am asezat pe canapea si fara sa vreau am adormit . 

Jeff P.O.V. 

M-am trezit cu greu , razele soarelui imi intrau in ochi . FUCK ! M-am ridicat din pat si mi-am luat pantalonii . Capul imi bubuie si simt ca explodeaza , stiu ca am baut de nervi , iar dupa m-am culcat . Eram mort de beat , dar habar nu am de ce am baut . Cred ca eram nervos ... Dar de ce ? Ce am facut asa rau de eram nervos ? Imi dau 5 palme mintal si ma duc in baie , las apa sa ma linisteasca .. 
Imi i-au un tricou alb si ies din camera . In sufragerie nu era nimeni , iar cand ma uit pe canapea ... era ea... Ma uitam indelungat la ea si ... mi-am amintit de ce am baut . Am inceput sa beau pentru ca stiam ca nu ma suporta si nu imi pasa daca cineva ma suporta , dar ea... ea e unica . Defapt nu e ... e la fel ca celelalte . Sunt bune doar pentru o noapte , iar dupa cand le vezi , le ignori sau in cel mai rau caz strigi in gura mare ca te-ai culcat cu ea . Sunt prea nepasator , ehh asta e . Viata e cruda . 

Scarlett P.O.V

Ma trezesc iar in fata mea sta Jeff care se uita la mine ca la o masina straina . Ma ridic repede . 

- Ce dracu' vrei si acum , Jeff ?
- Nimic . 
-Da sigur , foarte ironic , Jeff , dar "joculetul" asta al tau n-o sa-ti mearga , asa ca daca mai vrei mostenitori ar fi bine sa stai la distanta . 
-Ce ai patit ? 
-Pe dracu' am patit . Lasa-ma in pace Jeff , pentru totdeauna si nu ma enerva . Spun si ies din casa trantin usa . 

Nu stiam unde merg , dar nu imi pasa . Preferam sa fiu mancata de lupi , decat sa mai stau o zi in casa aia . Jeff e un nemernic , face ce ii convine si raneste . Nu ii pasa de altii si chiar daca incerc sa par "rebela" si "puternica" ma afecteaza . *Stai ... ce ai spus*  Ma afecteaza *Te afecteaza Jeff*  Nu ! Taci constiinto ! *Recunoaste* Lasa-ma dracu' si tu . 

Merg in continuare si ma asez pe o piatra mare si ma uit la un rau ce traversa pe cealalta parte a malului , cand simt o mana pe umarul meu , i-au mana si dintr-o miscare o dau peste cap , in asa fel incat cel ce a pus mana pe mine era jos pe iarba . 

-Cine esti ? intreaba tipul misterios. 
-Cosmaru' tau . Imi pui mana pe umar si ma intrebi pe mine cine sunt ? Ce josnic . 
-Adam , incantat . 
-Si ce vrei sa iti dau un premiu ca te cheama asa ? 
-Hei , scuze daca te-am deranjat . 
-Vai , imi curge o lacrima . Dispari odata si lasa-ma dracu' in pace , ca altfel nu o sa pleci intreg . Spun si ma ridic si ma indrept spre "casa" . Intru izbind usa la inchidere . 

-Ce ai patit , fato ? 
-Pe dracu' sa ma ia Jane , asta am patit 


Iubeşte-mă~Jeff The Killer~.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum