Întâlnirea/Capitolul 1...

220 14 5
                                    

Am intrat in cabana si m-am pus la somn era tarziu . Ma duc in camera mea, am simtit un sentiment dubios ca si cum se va intampla ceva care nu voi uita niciodata.
De dimineaţă m-am trezit si am mers in bucatarie.Era un vant rece deasupra umerilor mei, prea rece.Era fereastra deschisa larg.Nu mi-am amintit cand am lasat fereastra deschisă.O închid si deschid frigiderul.Scot laptele si imi i-au cerealele. Pun si mananc. Ma decid sa ma duc la sky.Urc sus pe munte si deodata doi "baietasi" se i-au de mine , wow.Lumea aste e tare "jucausa".Nu aveam unde sa o i-au asa ca fug in padure, la intrarea in aceasta ca sa pot scapa, dar in cele din urma sa nu ma ratacesc.Se apropie , fug cat pot, greu momentul .Ma impiedic de o piatra si cad, ochii imi sunt obositi cad ploapele in jos si lesin.Am ametit si am lesinat.Pe acei doi baieti nu i-au mai vazut nimeni de atunci ce sa fie.
Ma trezesc si ma vad pe canapea in casa, dubios si suspect, acum cateva minute eram afara si acum , poate am visat.Ma uit spre usa si vad o silueta ca a unui barbat.il strig si ii spun :

-Heii, tu!Cine esti?
-Stai calma ! Ne vom revedea curand, foarte curand.

Nu Am inteles mesajul "ne vom revedea curand" ma invita la o petrecere, ma duc la sky si il vad?Ma indus in eroare.Nu am inteles deloc.

Iubeşte-mă~Jeff The Killer~.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum