1. Bölüm

178 1 0
                                    

BAŞLANGIÇ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BAŞLANGIÇ
...

Düşünsenize şuan da Dünyada olmamızın sebebi sadece bir elma. Adem ve Havva, Tanrının o ağaçtaki yasak elmaları haram kılmasına rağmen o elmadan bir ısrık almaları sonucu bu Dünya ya gelmeleri ile insanların yeryüzündeki yaşamı başlaması. Ki iblisin onları kandırması sonucu olarak insanoğlunun soyu sürmesiydi.

İnsanlar soyunu sürdürdü ve bir İmparatorluk kurdular,
bu İmparator suç örgütü liderinin oluşmasıyla kuruldu.

On altı yüzyılda, Rus örgütü, güçlü ve otokratik birer fügür dü. Moskova hükümdarı bu unvanı kullanarak Bizans imparatoru ve Moğul hanı ile eşitliğini sağlayarak büyük bir hükümdar ve İmparatorluk inşa etti. Ulaştığı güçle Rusya'da bir örgüt kurdu ve Hükümdarlığı eline aldı. Bu örgüt nesilden nesile geçiş sağlayacak ve büyük bir
İmparatorluk elde edicek.Örgüt, iki yılda büyüdü ve bir İmparatorluk kurdu. ÇAR İmparatorluğu.

Doğduğunda aileni sen seçmezsin, babanı ve anneni yada ülkeni veya çevreni. Tanrı seni nefesinden üfleyerek yaratır ve bir aileye teslim eder daha sonra anne karnında daha nohut kadar ken kaderin ailen tarafından yazılır ve belirlenir. Lazar ailesi onlara bağışlanan erkek çocuk için tüm hazırlıkları yaparken, Aryaz Lazar masanın başını doğacak olan oğluna devretmek için masayı toplatmıştı.

Altı varis toplandı altı kişilik masada. Aryaz Lazar konuşmaya başladı " Yeni varis doğacak, Hüküm onun olacak... yeni varis Lukan Dimi Lazar " doğacak çocuğun gizli lakabını ve hayatını babası belirledi. Masadakilerin kimi yeni varisin doğmasını dört gözle beklerken kimisi ise yeni varisi öldürme planları yapıyordı. Ama Lukanın gizli lakabını masadaki altı varisten başka kizse bilmiyoru du.

Yıllar geçtikçe çoçuk büyüyordu tabi düşmanları da yeni planlar yapıyordu. Çocuk sekiz yaşına geldiğinde ikinci varis de doğdu ondan sonraki varis. Bir acılı sonbahar günüydü.

Küçük çoçuk her şeyden habersiz saray kadar büyük olan evlerinin bahçesinde, babasının ona sekizinci yaş doğum günü hediyesi olarak aldığı kumandalı arabasıyla oyun oynuyordu. Rusya'da büyük ve soylu bir ailenin çocuğu olarak doğdu tabi ondan yıllar sonra annesi tekrar erkek çocuk doğurdu. Annesi ve babası şu anda yedi aylık olan erkek kardeşine bakmakla meşguldu. Küçük çocuk babasını ve annesini çok seviyordu tabi kardeşini de seviyordu o doğduğundan beridir evde sıkılmıyordu onunla oyunlar oynuyordu. Babası ÇAR İmparatonun masa başı, NDRANG suş örgütünü yürüten büyük bir adamdı, ondan sonra bu İmparatorluğu ve örgütü yürüten kişi ise bu çocuktu. Henüz babasının kanlı tarafını görmeyen küçük çocuk artık zamanın gelmesiyle yavaş yavaş karanlığa çekilecekti.

Çocuk arabasıyla oynarken sol omzumda bir el hissetti ve
başını çevirip kim olduğuna baktı. Babası bağçede oyun oynayan yeni varisin, oğlunun yanına gitti. Çocuk babasına bakarken babası yere eğildi ve oğlunu kendise çevirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin