hoofdstuk 7

59 2 0
                                    

POV DIONI

ik ga naast een meisje met bruin haar. 'ik ben dioni' zeg ik . het meisje kijkt me raar aan en zegt dan 'ik ben manar. voor mij hoor ik cassius tegen quinty 'als die niet iets krijgen eet ik me schoen op' quinty zegt daarna 'ik eet met je mee'. ik lach en roep 'stelletje idioten dan hebben jullie geluk dat je dat niet hoeft te doen'. manar kijkt me raar aan en zegt 'tegen wie heb je het?'

POV LARISSA

samen met daan loop ik voor op, ik kijk om me heen om alles in me op te nemen ik hoor de andere achter me praten. het liefst had ik nu naast janine gelopen omdat ik het best wel eng vind om naar een eigenlijk onbekende jongen te lopen. zo gouw we buiten zijn loop ik naar janine.  en ga naast haar in het gras zitten. ik verveel me, janine is druk in gesprek met die dioni. ik vind het maar niks al die jongens, het enige wat ze doen is je pijn doen. ik neem nooit meer een vriendje na wat mees mij heeft aan gedaan. ik denk terug aan wat er is gebeurt. 

POV DAAN

ik zit tegen over larissa, ik kijk naar haar ze kijkt voor zich uit zonder wat te zeggen. op een gegeven moment krijg ze tranen in der ogen en begint te huilen ik sta op en ga naast haar zitten. ik geef haar een knuffel zo gouw ze het door heeft dat ik het ben staat ze op en rent weg. ik tik janine aan en wijs naar larissa die verderop zit en vraag wat er aan de hand is. janine zegt laat mij maar en ze staat  op en loopt naar haar toe en gaat naast haar zitten. ik zie dat janine iets zegt, maar ik kan niet verstaan wat ze zegt.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yeeaahh weer een update. ik(larissa) zal proberen in de vakantie wat meer te update wat janine doet weet ik niet. maar janine en ik zitten aan komend school jaar beide in het examen jaar en ik ben dan vooral met school bezig want ik ben dit jaar ook net over. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 13, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The MusicAcedemie ft. Mainstreet & B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu