Pov. Mandy
Zodra er word aangeklopt sta ik op en loop naar de deur toe om die open te maken. Daar zie ik zes meiden staan die zich allemaal voor stellen en dan vragen of we zin hebben om mee te gaan de academie te verkennen. Kort kijk ik naar Janine en larissa die beide knikken waarna ik weer naar de andere kijk.'Is goed, ik ben trouwens Mandy en dit zijn Larissa en Janine' zeg ik en wijs ze beide kort aan. Ik stap de deur uit, gevolgt door Larissa en Janine en samen lopen we de trappen af naar de begane grond.
Daar aangekomen lopen we een beetje rond terwijl we opzoek gaan naar de deur die naar het gras veld achter het gebouwloopt wat we niet kunnen vinden. 'Kunnen jullie het vinden' hoor ik een jongens stem achter me grinnikent zeggen waardoor we alle negen ons omdraaien om te zien wie het zijn.Pov Kaj
Kort bekijk ik de zes meiden die voor me staan en herken al snel de twee meiden van buiten weer. 'We zoeken de achteruit gang' zegt het meisje met het licht bruin haar. 'Loop maar met ons mij, wij wouden er ook heen gaan' zegt Dioni direct en gaat ons allemaal voor naar buiten toe. Ik zelf zorg dat ik naast Janine loop en kijk haar kort aan. 'Hoe vind je het tot nu toe hier?' vraag ik dan vriendelijk aan haar en ik zie dat ze haar schouders ophaalt. 'Heb nog niet echt les gehad dus kan ik nog niet echt oordelen maar het ziet er allemaal wel gezellig uit' zegt ze waardoor ik kort knik. 'De lessen zal je ook geweldig vinden, ik welke klas kom je trouwens' zeg ik weer en kijk haar aan. '4t3b, als ik het goed heb' zegt ze waardoor ik direct breed grijns. 'Nou dan heb je in elk geval een geweldige klasgenoot' zeg ik met een knipoog waardoor ze zachtjes grinnikt. 'Die jongen met dat bruine haar voor op lijkt me inderdaad een erg leuke klasgenoot' zegt ze voor de grap waardoor ik haar nep beledigend aan kijk. 'En bedankt' zeg ik waardoor ik haar hoor lachen. 'Was maar een grapje, jij lijkt me ook erg aardig' zegt ze terwijl ze me breed glimlachent aankijkt. Ik glimlach terug waarna ik haar hoor vragen 'welk praktische vak heb jij eigenlijk?' vraagt ze dan aan me. 'Sport veiligheid en dienstverlening, jij' zeg ik waarop ze antwoord 'Uiterlijk verzorging'
Pov Cassius
Ik begin naast het meisje met donker blond haar te lopen terwijl we naar buiten lopen. Achter me hoor ik Kaj direct met het meisje naast zich flirten en het meisje er vrolijk op in gaan, als die niet iets krijgen met elkaar eet ik me schoen op. 'Wat is jou naam eigenlijk' vraagt het meisje waardoor ik opschrik uit mijn gedachtes en zeg 'Cassius, jij?' 'Quinty' antwoord ze en kijk mij kort aan. 'Waar dacht je net aan' vraagt ze dan waardoor ik zachtjes moet grinniken. 'Over als die twee achter ons niet iets met elkaar krijgen dat ik me schoen op eet' zeg ik zacht grinnikent en hoor Quinty ook lachen. 'Ik eet met je mee' zegt ze dan waardoor we beide nog harder moeten lachen.