POV NILS
Vandaagheb ik met de jongens afgesproken om naar walibi tegaan, aan gezien we nog twee weken vakantie hebben. Om tien uur moet ik bij het park zijn, waar de rest dan ook zal zijn. Het is negen uur en ik roep mijn moeder dat we moeten gaan. Snel trek ik mijn schoenen en jas aan. Na een uur in de auto te hebben gezeen ben ik eindelijk bij het park. Zoals altijd is het weer wachten op rein en jai, ze zijn zoals altijd weer telaat. Na tien minuten zijn ze er eindelijk.
POV DIONI
Alsjai en rein er zijn gaan we in de rij staan, na nog 50 minuten te hebben gewacht en tehbben gekloot mogen we naar binnen. Rein wil als eerste naar de speed of sound en cassius naar de el condor, ruziënd lopen ze voor me uit. Daan loopt naast mij, hij heeft vandaag nog bijna nis gezegd, ik vraag wat er is, hij zegt dat er niks is. Rein en Jai zijn nog steeds aan het ruziën waar we als eerst in gaan, dan zeg ik dan gaan we het reuzenrad maar in.
POVE KAJ
Om half een zeg ik dat ik honger heb. Owen zegt: jij hebt altijd honger, waarop ik weer zeg: nou en ik wil voedsel. Sam ja, ja we gaan al eten.
*later die dag*
we staan met z'n alle buiten het park tewachten tot we worden op gehaald. Na 10 minuten tehebben gewacht zijn de ouders er. Daans moeder vraagt wat we willen eten, ik zeg meteen maccie
POV OWEN
Kaj roept maccie. sam zegt: neej ik wil geen mac. Waarop ik weer antwoord ik wel, kaj roept dankje owen. Als we in de auto zitten zit ik naast daan, hij heeft bijna de hele dag geen woord gezegt, ik vraag wat er is hij antwoord met er is niks hoor. Daans moeder zegt dat we daan mar even met rust moeten laten hij heeft gister tehoren gekregen dat zijn opa kanker heeft. Rein zegt: ohh daarom was hij vandaag zo stil. Als we bij de mac hebben gegeten gaan we naar jai's huis om daar te slapen.