-Menenjit Mi Epilepsi Mi 2 -

94 4 2
                                    

Annem doktoru arayıp şunları söyledi ''Lütfen bizi Ege Üniversitesi'ne sevk edin.Çünkü; burada hiçbir ilerleme kaydedemiyoruz.Hatta daha kötüye gidiyor.Daha kötüsü de Serra'nın gözleri kapandı... Yarın annem ilk iş olarak valiz hazırladı ve Ege Üniversitesi'ne gittik.Doktoru bulduk ve olanları anlattık. Doktor şöyle dedi ''Akhisar' daki doktor nasıl menenjit der? Bu çocuğun gözlerine bakınca epilepsi olduğu anlaşılıyor.Bu ne biçim beyin doktoru''dedi...Ve beni gece 1'de hemen ameliyata aldılar.Bütün beyin doktorları evlerinden geldi....Ameliyatı yaptılar. Tam olarak 4,5 saat sürdü.Uyandığımda bir baktım ki saçımın yarısı yok..Ameliyatı beynimden yaptıkları için saçımı kesmeleri gerekiyormuş.Bu yüzden bir tarafı kısa bir tarafı uzundu ve yamuk kesilmişti...Bu durumdan hiç memnun değildim...Ama önemli olan artık hiçbir yerimin ağrımamasıydı,artık güzel bir uyku çekmenin zamanıydı.Ve yarın beni pansuman etmek için doktor geldi...Benim nasıl olduğumu sordu.Bende teşekkürler iyiyim dedim.Ama dikiş yerim çok ağrıyor dedim. Zaten ameliyat olmadan önce beynimden iğneyle su almışlardı.Onun da acısı vardı.Bugün taburcu oluyordum.Çok mutluydum.Ablamın ve kardeşimin yanına gidiyordum.Artık hastane kokusunu çekmekten çok sıkılmıştım...



Diğer bölümlerden daha kısa oldu ama inşallah beğenirsiniz.Sizi Seviyorum...

Her Gün ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin