- Menenjit Mi Epilepsi Mi -

98 4 0
                                    

Menenjit teşhisi koyuldu ve ardından tedavi başlatıldı.Ailemden herkes hastalığın bulaşmaması için ilaç kullanmaya başladı.Ne yakınlarım gelebiliyordu ne de ailemden birileriyle görüşebiliyordum.Bu duruma çok üzülüyordum.Her yerim şiş ve ağrılıydı. Hastanede iken en yakın akrabalarımız yanıma geldi.Ve benim lavaboya gitmem gerekiyordu.Annem beni yavaşça kaldırıp götürdü.Tam o sırada fenalaştım.Doktorlar geldi.Beni yeniden muayene ettiler.Serumun kortizon dozunu arttırdılar.Ben yürüyememeye başladım.Bu bir iki gün sürdü.Ve sonra ayağımdaki ağrılar dindi ve yavaş yavaş yürüyebiliyordum.Hastanenin duvarına baktığımda bulut bulut şekiller oluşmaya başladı.İlk başta sürekli aynı yerde durduğum için hayal görüyorum sandım ve aileme söylemedim.2 gün geçti anneme dedim ki '' Anne gözlerimde dalga dalga,bulut bulut şeyler oluşuyor.Bu hep duvara baktığım için midir?'' dedim.Annem de olabilir dedi.Aradan 3 gün geçti ve o gün geldi...

Doktor bizi bayram nedeniyle eve göndermişti.Daha sonra yeniden hastaneye gönderecekti.Eve geldik ablam ve kardeşim çok mutlu oldu.Ve bana uzun süreliğine sarıldılar.Ama ben hala kendimi iyi hissetmiyordum.Başım,belim ağrıyordu ve beynimin içinde bir uğultu vardı.Bayram günü herkes bize geldi.Ben misafirlerin yanında diğer odaya gittim.Çünkü;başım onların konuşmalarına dayanamıyordu.Ve aynı zamanda da bir anda gözlerim karardı ve kapandı.Her yer simsiyahtı...Sanki dünyam kararmıştı....

Her Gün ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin