Ömer Kıvılcım'a döndü, eline bulaşan kanı ve onun gözlerinin kaydığını görünce nefesi kesildi.
Ö: Kıvılcım hayır. Kıvılcım!
Kıvılcım'ın gözleri tamamen kapandı.
Ö: Hayır Kıvılcım aç gözlerini, lütfen.
Ömer'in gözünden yaş aktı.
Ö: Nerde kaldı bu ambulans?!
O sırada diğer polis araçları oraya geldi. Seçkin arabadan inip arkadaşının yanına koştu.
S: Ömer
Ömer Seçkin'e döndü.
Ö: Biz götürelim hastaneye.
S: Hayır, kırıkları varsa daha kötü olur. Bırak sen.Seçkin Ömer'in ellerini Kıvılcım'ın yüzünden çekti. Sonra elini boynuna koyup nabzını yokladı.
S: Nabzı atıyor, korkma.
Arkadaşı ne kadar korkma desede Ömer'in ödü parlıyordu ona birşey olacak diye.
Duyduğu siren sesi ile ayağa fırladı Ömer.
Ö: Yolu açın hemen!
Ambulans geldikten sonra, hemşireler dikkatli bir şekilde Kıvılcım'ı sedyeye yatırdı. Ömer de Kıvılcım'ın ardından ambulansa bindi.
Ö: İyi olacak, değil mi?
H: Merak etmeyin, elimizden geleni yapacağız.Hastaneye geldiklerinde Kıvılcım'ı hemen ameliyata aldılar.
Ömer ameliyathanenin kapısı önünde yere çöktü. Bir hemşire ona yaklaştı.
H: Sizin yaranıza da bakalım mı?
Ö: Gerek yok iyiyim ben.Seçkin ve Emre de hastaneye geldiler.
S: Ömer iyi misin?
Ömer sessiz kaldı.
Ö: Yakaladınız mı şerefsizi?
S: Hayır.
Ömer sinirle gözlerini kapatıp açtı.
Ö: Geberteceğim o şerefsizi!
S: Merak etme, en ağır cezayı almasını sağlayacağım.
Ö: Onun cezasını ben keseceğim ilk.Seçkin arkadaşının ne kadar öfkeli olduğunu gördüğü için bu konuyu fazla uzatmadı.
O sırada Pembe hanım mutfakta kahvaltı hazırlıyordu Nursema ile.
P: Nursema böreklere bir bak.
Nursema fırının yanına gitti.
N: Hazırlar, çıkarıyorum.
P: Çıkar kızım, soğusun.Pembe hanım sabah erkenden kalkmış börekler, kurabiyeler yapmıştı.
Merdivenlerden sesler gelince Pembe hanım hemen ayıklanıp mutfak kapısına gitti. Ela uykulu bir şekilde aşağı inmişti.
P: Uyandın mu kuzum?
E: Annem geldi mi?Pembe hanım küçük kızın tekrar annesi yüzünden ağlamasını istemiyordu, bu yüzden konuyu değiştirdi.
P: Elini yüzünü yıkadın mı sen?
Ela kafasını iki yana salladı. Pembe hanım onu kucağına alıp yanağından öptü.
P: Gel ben sana yardım edeyim. Sonra da kahvaltımızı yapalım. Babaannen senin için neler hazırladı neler.
Ela kaşlarını çatarak ona baktı.
E: Babaanne kim?
Pembe hanım güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Seçim
Romanceİnsanlar kaderleri yüzünden değil, Yanlış Seçimleri yüzünden mutsuz olurlar.