Tvoje první knížka

24 6 3
                                    

Tak, teď když si lehce prozkoumal vlny wattpadu, můžeš se vrhnout na svojí vlastní tvorbu.V dolní kolonce druhé zleva nalezneš svoje knížky. Pokud chceš udělat novou, stačí jen kliknout na vytvořit novou. Dál už tě Wattpad bude vést.

Zařazení: Kam svůj příběh zařadíš? Já osobně bych na začátek začala s něčím jednoduchým (příklady témat. střední škola, první láska, příběh z vašeho života atd.) Později zjistíte, že vytvořit prostředí vlastní knihy je docela složité a musíte pro hodně věcí vymyslet nové názvy-to se týká převážně sci-fi.

Tagy: Tagy jsou velmi šikovná věcička. Podle nich se dají vyhledat knihy, které obsahují daný tag, což vám dost usnadní vyhledávání. Napíšu to asi takhle, čím lépe vystihneš svou knihu tagy, tím lépe se bude ostatním lidem tvoje kniha hledat a s větší pravděpodobností budou spokojení.

Popisek: Tak to zná skoro každý. Něco podobného, jako když opravdovou knihu otočíte a přečtete si, o čem je. Co se mě týká, je popisek pro příběh jeden z nejdůležitějších a je to jedna z věcí, která mi pomáhá si příběh vybrat.

Cover/ obálka: To je první, co z knihy vydíme. Tedy ještě s názvem. Čím hezčí cover bude, tím lépe pro vás. Cover má čtenáře nalákat. Na wattpadu jde hlavně o první dojem, takže se nebojte oslovit klidně někoho zkušenějšího, co se coverů týká.( Ano, já je dělám taky, takže se můžete obrátit i na mě.)

Obsah: Pokud čtenáře nabudíte úžasným coverem a napínavým popiskem, zbývá jedině. A to, aby neskončil u první kapitoly. Takové malé řady: snažte se psát pravopisně správně(existují účty, na kterých si můžete sjednat korekci), dělejte odstavce(čtenář se tak v textu mnohem lépe vyzná a navíc mu připadá, že textu je více) soustřeďte se, když píšete(ať ten text dává alespoň trochu smysl) a konec kapitoly, kdy se k textu sami vyjádříte(nemusí být, ale je to vaše plus, pokud to děláte.

Tak, teď už něco málo víte. Až budete mít hotovou kapitolu, dejte polublilovat a uvidíte, jestli si vaše dílo někdo přečte. Já vám věřím, přestože vím, jak jsou začátky těžké. Klidně pište svoje první výtvory pod tuhle kapitolu. Ráda si přečtu! Držte se, vaše
ebrhart ♥️ ♥️ ♥️

Wattpadem SKRZ na SKRZKde žijí příběhy. Začni objevovat