Pro nováčky

21 6 0
                                    

Bylo by fér, napsat tuhle kapitolu, která je pro ty z vás nové nejspíš ta, kvůli které jste knihu otevřeli.

Jak jsem již napsala v minulé kapitole, Wattpad je platforma, na které můžete buďto obsah vytvářet, nebo využívat. Nebo samozřejmě obojí. A teď nějaké hlavní informace.

Jsi tu nový nebo nová. Doporučuji ti, přečíst  si na začátek tvorbu někoho jiného. Seznámíš se tak, jak Wattpad funguje a trochu se do toho vžiješ.

Dobře, po tom co nastuduješ svou první povídkou/ příběhem na wattpadu, je dobré si vytvořit svou tvář, nebo doménu, pod kterou budeš tady na wattpadu vystupovat. V pravém horním rohu obrazovky je kulatá ikonka, která tě přivede na tvůj účet. Pokud se dostaneš na svůj profil, vpravo nahoře bude tentokrát nová ikonka, nastavení.

Díky ní si můžeš svůj profil vyšperkovat. Vytvoř si přezdívku, napiš něco o sobě a můžeš vložit profilový obrázek. Nemusí to být zrovna tvoje fotka, ale spíš něco, co tě vystihuje.( Příklad. Máš rád Waca? Dej si na profilovku nějaký roztomilý kotě. - Omlouvám se těm, kteří skratce nerozuměli!)

Když už jsi si vytvořil svojí doménu/ profil, který k tobě může přilákat sledující, jsou dvě možnosti. Buď můžeš Wattpad využívat jen jako knihovnu, nebo se můžeš vrhnout na svojí tvorbu. Ale o tom až příště. Jinak mohli jste si všimnout nového coverů, ano tenhle není o moc lepší, tak někdy v budoucnu se možná bude zase měnit.(Tipická já!)
Mějte se hezky, vaše
ebrhart ♥️ ♥️ ♥️

Wattpadem SKRZ na SKRZKde žijí příběhy. Začni objevovat