7-bölüm

16 4 0
                                    

iyi okumalar....

sabah telefonumun o kesilmeyen sesiyle uyandım o güzelim uykudan kim olduğuna bakmadan açtım"hımm" "hım mı sen iyimisin mina hım ne sen telefonu böylemi açıyorsun""berk sen misin uykumu bölecek kadar ne var""sen tersinden kalkmışsın tekrar uyu ne bağırıyorsun kulağım bana lazım sadece iyi misin diye merak ettim""iyiyim çok teşekkür ederim tekrar dün için çok iyi geldi""önemli değil ama bu gün ben seni okula götürücem okul çıkışıda bi yerlere geçelim konuşmam lazım seninle""olur bana uyar tabi""tamam ozaman 30 dk hazır ol gelicem öptüm görüşürüz"deyip kapattı öptüm öptüm öptüm "bana öptüm dedi eylülllll" "duydum kızım ne bu çocuk gibi bağırıyorsun"deyip yataktan çıktı hemen duş alıp üstümüzü değiştirdik ve berki bekledik derken gelmişti arabadan inip yanımıza geldi eylül hemen arka koltuğa oturdu berkte benim kapımı açıp şöför koltuğunun yanına oturttu sonra çok cool bi şekilde şöför koltuğuna oturdu ve yola koyulduk okula geldiğimizde herkesin gözü bizdeydi melis piç piç sırıtıyordu kaan üzgün gibiydi noluyor ki burda berke baktığımda sırıtarak bana bakıyordu neler oluyor der gibi berke baktım "bende bilmiyorum"dedi kimseyi takmayarak sınıfa gittim.....

son ders zili çalana kadar hiç dışarı çıkmamıştım hemen yerimden kalkıp okulun çıkış kapısında berki bekledim 10 dk sonra oda çıkıp yanıma geldi "hadi gidelim" dedi gülümseyerek ve arabaya binip gittik..

bi cafenin gelmiştik masaya geçip oturduk siparişlerimizi beklerken berk konuştu "biliyorum çok çabuk oldu ama ben sanırım senden hoşlanıyorum benimle çıkar mısaın" dedi ben şok geçiriyordum ve nee diye bağırdım berk bu tepkime kahkaha Attı ve hiç düşünmeden evet diye bağırdım berk beni kucağına alıp döndürmeye başladı..

Sonunda durmuştuk çok mutluydum eve götürdü beni Eylül'ü Aradım ve çabuk bize gel dedim tabi Eylül'de hemen gelmişti herşeyi anlattığımda ilk inanmamıştı sonradan Berk'in mesajını görünce inanmıştı.

Ve son

Arkadaşlar kosa oldu ama idare edin çünkü her gün yeni bölüm yazıyorum..

Votelerinizi eksik etmeyin öpüldünüz 😘😘😘😘

KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin