iyi okumalar... :)
mina'dan
sabah gözlerimi açtığımda yerimden sıçradım nerdeydim ki ben biraz odada göz gezdirdikten sonra berki gördüm koltukta uyuyordu yanına gidip uyandırmaya başladım "berk" kalkmadı "berkk" yine kalkmadı yok böyle olmaz en iyisi çığlık atmak "berrrrkkkkk" diye bağırdım berk hemen yerinden sıçradı gözlerini açıp bana baktı "insan gibi uyandırsana kızım bu ne" dedi sinirle"insan olmadığın için olabilirmi" dedim saçımı tutuğu gibi çekti"ne dedin sen çabuk özür dile yoksa kötü olur" dedi "annen güzel mi gülüm"dedim alayla saçımdan çekiştirip odadan çıkarttı en aşağı kata inip bi odaya itti beni oda karanlıktı ışıkları açtığında çığlık attım bi adam kanlar içinde sandalyede oturmuştu benide diğer sandalyeye oturttu ne kadar çığlık atsam çırpınsam öküz gibi kasları var sandalyeye oturdum ve elimi ayağımı kelepçeyle kollarına bağladı ben ağlamaya başlamıştım ayak parmağımda acı hissettiğim gibi çığlık attım çok acımıştı kafamı eğip baktığımda tırnağımı koparmıştı kan gördüğüm gibi hemen başım döndü gerisi karanlık.......
berk'ten
gerçekten bu kızdaki cesarete inanamıyorum hep sinirimi bozuyordu şimdide kan gördüğü için bayıldı mal bu kız benden korkmuyor kan gördüğünde bayılıyor neyse daha iyi bende yarasını temizlerim .....
2 saat olmuştu hala kalkmamıştı melis yanıma geldi gördüğü manzaraya memnun kalmışcasına gülümsüyordu"abicim okula gitmiyicekmiyiz"dedi "uyansın gideriz sen git"başını tamam anlamında sallayıp çıktı bende minayı izlemeye başladım uyurken ne kadar sankin bi kızsa uyanınca o kadar hırçın oluyor üstü başı kirlen mişti melisin odasından elbise çıkarıp indim aşağı minanın üstünü değiştirmeye sonra kalkarsa kızar diye yardımcıya verdim o giydirsin ben odadan çıkıp kapıda beklemeye başladım birden hizmetçinin çığlığını duyunca hemen içeri girdim mina iç çamaşırıyla hala uyuyordu fazla yanına yaklaşmadan "neden bağırıyorsun uyanacak"dedim hizmetçi korkmuşcasına konuştu"ama efendim bu izler"dedi yaklaşıp baktığımda karnında çizgiler vardı ayağa kaldırıp sırtına baktım hepsi morarmıştı içim acımıştı kim yaptı acaba bunu ne sexi bi bedenide vardı "çabuk giydir elbisesini sonrada çık dedim..
1saat sonra (mina)
uyandığımda aynı yataktaydım koltuğa baktığımda berk acıyormuş gibi bana bakıyordu ayağa kalkıp elbiseme baktım iyide ben bunu giymemiştim ki "sen mi değiştirdin elbiselerimi"dedim sinirle"hayır yardımcılar değiştirdi belindeki karnındaki izleri kim yaptı"dedi "sana ne sen nerden gördün"dedim aynı şekilde "hizmetçiler söyledi kim yaptı söyle"dedi "sana ne dedim ya beni evime bırak"dedim ayağa kalkıp çıktık odadan yol boyunca hiç konuşmadık ben sadece acıdan ağladım.
eve geldiğimde hemen odama çıkıp uyudum.......
(: arkadaşlar votelerinizi eksik etmeyin lütfen teşekkürler :)