Berk'ten
Gerçekten bu kız çok saf birisi nasılda kandı hemen oyunuma kağanla iddiaya girmiştik eğer ben kazanırsam sevgilisiyle 1 gece geçirecektim eğer ki kağan kazanırsa 2 araba mı da ona verecektim ama salak kağan hala yakışıklılığımın farkında değildi.
Iddaysa şöyleydi eğer ben mina yıla 2 ay geçirip iki ay sonra benim olacaktı bekareti Eğer ki sevgilim olmasaydı kağan kazanmış olurdu şimdi avantaj bende Eğer ki yatağıma sokmayı başarırsam tamamen ben kazanmış olucam ve o sexi kızla kendimi hayal ederken bile azıyorum kağansa salak dokunmuyor bile aşıkmış illa evlilkten sonra olurmuş kız barda vermediği göt kalmamış sanki bâkire gibi kıymıyor.Neyse mina salağına Dönelim onunda tıpkı benim gibi ailesiyle sorunu vardı ama onun iki tarafıydı sorunu annesi ve babası benimse babam Kahraman'ım annem biliyorsunuz işte boş verin onu melis se sadece işi düşünce hatırlar bizi iki yüzlünün tekidir ama kardeş işte ne olursa olsun kıyamıyorum onda zaten en yakın bulduğum kadın Melis kendime gerisi sadece 1 gecelik meliste kardeşim olmasaydı 1 gecelikti ama kardeş işte.
Minadan devam
Sabah uyandığımda saat 6:30 du hemen Koşarak banyoya girdim harika bi enerjim vardı ve bunu berke borçluyum sayesinde ailemi 1 gün boyunca hiç düşünmemiştim banyoda işlerimi halledip formamı giydim saçımı başımı toparlayıp aşağı indim annem yemek yiyordu gidip yanağına öpücük kondurdum evet yanlış duymadınız annemi öptüm annemse sadece bunu dedi"bi daha sakın bana yakın temas kurma"dedi sanki ev Başıma yıkılmıştı sadece şunu söyleye bildim"neden anne"dedim ağlamaklı sesimle cevap vermeyerek kalktı masadan ve odasına gitti kapı çaldı berktir diye koşup gülümseyerek açtım kapıyı berki görmeyince hayal kırıklığına uğradım kapıdaki babamdı sarhoştu yine ayakta duramıyordu yardım etmek için koluna girdiğimde beni kapıya Sertçe itti sırtım kapıya değince acıdan bağırmaya başladım"neden böyle yapıyorsunuz ben size ne yaptımda böyle davranıyorsunuz biraz ilgi istiyorum sadece sizin yüzünden gidip yabancılara sarılıyorum keşke gerçek anne babam olmasaydınız"diye bağırdım ağlayarak ve babam konuştu"ehhh kes zırlamayı sanki biz seni çok istedik lanet olasıca annen aldırmadı seni sende aynı ona çekmişsin zır zır zır kafam şişti"dedi aynı şekilde bağırarak "ben ne yaptım size baba sadece yardım edip sizin bana göstermediğiniz ilgiyi size gösteriyorum madem bu kadar rahatsız oluyorsunuz bende çıkar giderim hayatınızdan sizde rahat rahat yaşarsınız"dedim ağlayarak çantamı alıp çıkıcaktım ki babam tokat Attı o an anladım işkence zamanın geldiğini sonra yumruk geldi ard Arda yere yıkıldığımda tekmeler başladı ve o lanet karanlık oda gelecek birazdan derken Berk'in sesini duydum "sen ne yaptığını sanıyorsun LAN Şerefsiz kıymıyor musun kızına"dedi bağırarak babamsa berki hiç aldırış etmeden odasına çıktı annem de odasından çıkıp bağırdı"zırlamanı kes uyumaya çalışıyoruz burda defol dışarıda ağla"deyip girdi içeri berk beni kucağına alıp arabaya götürdü bana acıyor gibi bakıyordu acınacak haldeydim zaten..
Arabaya bindik ve Berk'in evine gelmiştik berk yaralarımı temizledi bana sarılıp uyuduk ilk defa böyle huzurlu uyumuştum Gözlerimi açtığımda Berk'in beni izlediğini gördüm yanağına sulu bi öpücük kondurup yataktan kalktım ve berke açmısın diye sordum evet dediğinde kolundan tutup mutfağa götürdüm ve pasta yapmaya karar verdik malzemeleri çıkarıp masaya koyduk ve yapmaya başladık birden yüzüme un gelince boğazıma kaçtı öksürmeyle başladım bende bi avuç un alıp Berk'in yüzüne attım derken her yer un olmuştu pastaysa olmamıştı berk kolumdan tutup tekrar odaya götürdü beni tişörtlerinden birini çıkarıp bana verdi ve banyoya soktu duş alıp çıktığımda berkte düşman çıkmış Saçı hala ıslaktı ve yatakta melisin elbiseleri vardı ne kadar girmek istemesemde mecburdum dna testi yapıcaktım çünkü ikimizde saçımızı kurutup aşağıya indik mutfak toplanmıştı hemen evden çıkıp arabaya bindik....
Arabada hiç konuşmamıştık ikimizde ve annemle babamın saç tellerini almıştım yanıma ve hastaneye gittik berk ne kadar saçmalama ergenlik çağındasın desede aldırış etmedim ve yaptık 2 saat sonra sonuçların çıkacağını söyledi bizde iki saat bekledik ve doktor elinde kağıtla çıktı ve bana uzattı hemen kağıdı açtım veeee.....
Ve son 😊😊😊😊
Arkadaşlar votelerinizi eksik etmeyin teşekkürler :) öptüm bay