Ben geldimmmmm
Beğenip yorum yapmayı unutmayın 😘
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hemen ardından kim olduğunu da anladım zaten.
“yavaş be kızım nereye yetişiyorsun?”
Kafamı hemen Batu abiye çevirdim.
Batu abi yüzümü görünce kaşlarını çatıp beni tuttu ve konuştu.“Ne oldu güzelim neden ağlıyorsun?
Bende nefes nefese ağladığım için titreyen sesimle sadece “B-batu abi” dedim.
“Eflin ne oldu güzelim konuşsana.”
“O-orda bir adam bana S-saldırdı ben bağırdım kimse beni duymadı.” Dedim daha çok ağlamaya başlayarak.
Batu abi anında beni kedine çekip sarıldı ve geldim yere baktı.
Bakmasıyla da vücudu anında gerildi .
Bende kafamı çevirip adama bakmaya çalıştım ama Batu abi izin vermeyip beni daha çok kendine çekti.“Şşşt tamam bebeğim dur sen .”
Başıma bir öpücük kondurup devam etti.
“sen şimdi burada duruyorsun bende gidip o siktiğimin herifini hallediyorum tamam mı bebeğim.”diyip o tarafa yöneldi.
Korkuyla kafamı iki yana sallayıp daha sıkı sarıldım ve konuşmaya başladım.
“ Hayır gitme sarhoş sana birşey yapar gitme lütfen gitme.”
Benim onu tutmamla hareketlerini durdurup başımı bir kez daha öpüp “Tamam birtanem sakin ol gitmiyorum tamam.”dedi ama ben sanki benden kurtulup gidecekmiş gibi sıkı sıkı sarılmaya devam ettim.
Arka tarafa son bir bakış atıp tekrar bana döndü ve konuştu.
“Güzelim gitmiyorum tamam sakin ol .”
“Gidelim buradan lütfen.“ dedim tiremeye devam ederken.
"Tamam sen sakin ol bak ben geldim gidicez birazdan." Dedi ve elini arka cebine atıp telefonunu çıkardı ve bir kaç saniye sonra kulağına yasladı.
Galiba birini arıyordu. Konuşmaya başlamasıyla tahminimin doğru olduğunu anladım.
"Semih eceyide al marketin oraya gel."
Abimle konuşuyordu anladığım kadarıyla.
"Şerefsizin biri Eflini rahatsız etmiş ben yanlız bırakamıyorum korkuyor çabuk gelin buraya."
Abim daha fazla soru sormadan kapattı telefonu.
"Batu abi gitmiyicek miyiz?" Dedim daha fazla burada kalmak istemiyordum.
Sorumla birlikte tekrar bana baktı ve konuştu.
"Abinler gelsin gidiceksiniz güzelim gelirler şimdi."
Kurduğu cümlede sadece gidiceksiniz kismına takıldım.
"Sen... Sen gelemeyecek misin?"
Sözlerimle birlikle yaslandığım bedeni gerildi.
"Eflin sence bu şerefsizi burada bırakır mıyım ben?."
Tam konuşacakken abimin sesi duydum ve devam etmedim.
"EFLİN!!"
Kafamı Batu abinin göğsünden kaldırıp abime baktım . Gözlerinde öfke ve endişeden başka hiç bir şey görmedim.
Abimin hemen arkasından korku dolu gözlerle Ece geliyordu.
Abimin gelmesiyle azda olsa hafifleyen göz yaşlarım tekrar şiddetlendi.
Batu abiden ayrılıp hızla abime sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AKIM MESELESİ (ABİMİN ARKADAŞI)
Teen FictionHer şey eflin'in internette gördüğü bir akımı abisinin arkadaşına denemesi ile başladı. Ben : seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim. Batu abi : Eeee? Ben : sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun. Batu abi : Ne diyosun abim? Ben: bende sevdiğin ço...