Ben geldimmm.2. Bölümle sizlerleyim .
Beğenip yorum yapmayı unutmayın 😘.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah hafif bir baş ağrısıyla uyandım.
Sebebi ise dün Batu abinin bana kızmasıydı.Abimin arkadaşları arasında en çok onunla vakit geçiriyordum ve normal olarak en en çok da onunla samimiydim .
Kabul bazen çocukça şeyler yapabiliyordum ama verdiği tepki fazlaydı bence .Ne olmuş bir tane akım yapmışsam?
Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan odamın kapısının çalınması oldu.“Güzelim müsait misin?”
Gelen abimdi.
Daha fazla beklememesi için onayladım.
“Gel abi müsaitim.”
Cevabımdan sonra abim beklemeden içeri girdi.
“Bir şey mi oldu abi?”
“Yok güzelim kahvaltı hazır onu haber vermeye geldim . Ha birde Batularla akşam sahile gdicez sende geliyor musun ?”
“Abi ben napayım sizin aranızda?”
“Ece de geliyor.”
“ Tamam o zaman gelirim.”
“Tamam . Hadi hazırlan annemi daha fazla bekletme kahvaltıya in.”
“Geliyorum şimdi.”
Abim beni kafasıyla onaylayıp odadan çıktı.
Normalde olsa hayır derdim sahil teklifine ama Ece de geleceği için gidiyordum.
Batu abiye gerçekten kırılmıştım.Düşünme işine son verip yataktan çıktım ve hazırlanmaya başladım.
Kıyafetlerimi giyindikten sonra odamdan çıkıp aşağıya inip mutfağa ilerledim.
Mutfağa girdiğimde ise yüzümde ufak bir tebessüm belirdi.
Annem yine döktürmüştü.“Günaydın Gülperi Sultan bakıyorum dökdürmüşsün yine. Börek mi o?”
“Sana da günaydın güzel kızım gel çabuk soğutmadan ye en sevdiğinden yaptım."
“Gelmem mi kız.” Dedim gülerek.
Sonrada gidip sofraya oturdum.
Annemle anlaşma sitilimizi oldum olası sevmişimdir. Babam bizi bırakıp gittiğinden beri abimle bana hem annelik hem babalık etmişti.
Bizimle arkadaş olmuş hiç bir şeyimizi eksik etmemişti. Zaten abim okulu bitirip kendi işini kurunca maddi açıdan hiç bir sorunumuz kalmadı.
Abimin işine gelecek olursak onlar Batu abiye bir galeri açmışlardı birlikte daha sonra da işleri büyütmüşlerdi .Ben bunları düşünürken annem konuşmaya başladı.
"Oğlum yarın Ayten teyzenin oğlunun düğünü var bugün eflinle dışarı çıkında kız kendine giyecek birşeyler alsın."
Annem söylemese unutmuştum düğün olduğunu ve gerçekten giyecek hiç bir şeyim yoktu benim açımdan iyi olurdu yani bu iş.
"Tamam sultanım biz zaten akşam dışarıya çıkacaktık o zaman hallederiz eflinle."
Abimin cevabından sonra annem abimi kafasıyla onaylayıp yemeğe geri döndü.
Hep beraber yemek yedikten sonra beraber masayı topladık~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kahvaltıdan sonra günün geri kalanını evdeki işleri hallederek geçirmiştim.
Şimdide kombin yapmaya çalışıyordum.
Abim yarım saate çıkacağımız söyleyince hazırlanmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AKIM MESELESİ (ABİMİN ARKADAŞI)
Teen FictionHer şey eflin'in internette gördüğü bir akımı abisinin arkadaşına denemesi ile başladı. Ben : seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim. Batu abi : Eeee? Ben : sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun. Batu abi : Ne diyosun abim? Ben: bende sevdiğin ço...