Selammmm teni bölümdennnn şimdi doğukan karakterine Dora sinirli olduğunda doğukan diyecek onun haricinde doğu diyecek aklınız karışmasın dine dedim
İyi okumalaaasrrrrrr————————
Doktor gelmişti ve sonuçları açıklayacaktı. Çok heyecanlıydım içimde birazda olsa bedenini bilmediğim korku ve heyecan karışımı bir his vardı.Pelin YILMAZ , Ali DÜNDARIN kızı , Dora DÜNDAR , Mehmet YILMAZIN kızı" dedi. Nedediğini bilmediğim bir rahatlama hissi vardı. Aslında nedenini biliyorum çünkü onlardan kurtulmuştum bıkmıştım. Zaten diz olsanız benim yerimde her Allah'ın günü babanızdan dayak yerseniz sizde istemezsiniz o aileyi.
İsmini daha tam öğrenemediğim yeni ailemle hastanenin karşısındaki kafede oturuyorduk. "Ben Mehmet kızım. Buda annen Meryem sende Dora olmalısın" diye söze başladı Mehmet bey. Sıcak bir gülümseme ile " evet efendim Selin Dora adım ama dora'yı daha çok kullanıyorum" dedim. Çok sıcak kanlı insanlardı. "Kızım istersen bizimle yaşamak zorunda değil tabii ben ve baban üçüz ve abilerinlede tanışmanı isteriz kaynaşalım diye ama tabiki karar senin" dedi şaşırdım. "Kaç kardeşim var?" diye sordum şaşkıca.
" üçüzlerin ve dör- pardon üç abin var" dedi Meryem hanım. Konuştuk tanıştık ve ben "şey ben sorunuza cevap vermedim sizinle yaşayacağım zaten lise bitiyor sonrasına bakarız" dedim çok mutlu olduklar gözlerinden anlaşıyordu. "Tamam o zaman eve gidelim artık" dedi Mehmet bey başımı saladın.
Arabaya bindiniz aklına kitapların ve kıyafetlerin geldi " şey benim evde kitaplarım ve kıyafetlerim kaldı almaya gitsek olur mu" dedim ve Meryem hanım kafasını salladı " olur kızım nerde evin" dedi. Tarif etikten sonra cama kafamı cama yasladım ve gözleri kapatım.
10-15 dakika sonra eve vardığımızı anladım. "Siz burda bekleyin ben alıp geliyim" dedim. Onlar kafa salladılar bende arabadan indim evin önüne geldim ve kapıyı çaldım
Açan kişi annemdi bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. "Ne işin var burda" dedi bende hafifçe onu itim ve "seni özlediğinden değil meraklı değilim sana eşyalarımı alıcam" dedim ve içeri girdim. O kisini (baba kişisi ve kızı) sarılırken gördüm gözüm dolmuştu ben onun için bir kusurmuydum. Beni hiçim sevmedi ya neden ona öyle davranırken bana sanki bokmuşum gibi davranıyordu. Hemen önüme döndüm ve odama doğru koşmaya başladım. Odama çıktığımda tam bir çanta manyağı olduğum için bütün eşyalarımısığmışt.
Çantaları alıp anahtarımı baba kişisine doğru attım (fırlattım). Ve kapıdan çarparak çıktım.
Yolculuk sesiz geçmişti sonunda eve gelmiştik ama burası 4 katlı bir villa mı dersiniz malıkanemi dersiz bilmem ama burası çok büyük ve güzeldi. Bahçeden içeri geçtik ve kapıyı çaldım bir çocuk açtı kapıyı çok tanıdık geliyordu yüzü. Ama başını telefondan tam kaldırmadığı için bilemiyordum. "Oğlun kardeşine selam vermeyecekmisin" dedi Mehmet bey. Çocuk hemen kafasını kaldırdı çok sakin ve beni siklemez gibi bir tavır vardı yüzünde. Onun aksine ben şaşkındı bu parkta gördüğüm Gökhan hocanın yanındakilerden biriydi. Biraz şaşırmıştım ama belli etmedim ve içeri geçtim ve ayakkabımı çıkardım. Mehmet bey " gel sana odanı gösteriyim ve şunları terleştirelim" dedi. Tamam anlamında kafamı salladım ve onu takip etmeye başladım.
Odam 2.kataydı çok geniş ve güzeldi. Mehmet bey çantalarımı bıraktı "bi isteğin olursa seslen çekinme tamam mı kızım" dedi. Başımı salladım ve "tamam teşekkürler" dedim odadan çıktı ben hemen telefonu çıkardım ve batu'ya yazdım.
Dora: müsaitmisinn
Dora: arıyım
Ben mesajı yazdıktan 2 dakika sonra gördü ve o aradı beni. "Şimdi ger şeyi anlatıyorsun" dedi. Ben ona her şeyi anlattıktan sonra 'akşama doğru gelir eşyalarımı alırım senden dedim' ve kapattım. Hemen odanın içindeki duşa girdim.Üstümü giyip kulaklıklarımı taktım ve odamı yerleştirmeye başladım. Çok yorucuydu ama yaptığıma değmişti her şeyi düzenlemiştim kulaklıkları çıkardım ve kutusuna koydum sonra kapı çaldı ve Meryem hanım girdi içeri "kızım hadi gel yemek hazır" dedi.
Aşağıyan indim ve ikitane bana benzeyen esmer çocukların ortasına oturdum. Herkesin gözü bendeydi Meryem hanım "ne seversin bilmediğim için mantı yaptım istersen başka bir şey yapıyım" dedi. " Yok yok zahmet etmeyin yeter zaten mantıyıda çok severim teşekkür ederim" dedim. Aralarından en büyüğü oldunu düşündüğüm kişi "annem sana bizi tanıtmadı herhalde" dedi ben kafamı hayır anlamında salladım "ben en büyük abin Demirhan 28 yaşındaym avukatım, ortanca abin Gökhan tanıyorsun zaten öğretmeninmi, Buda en küçük abin Bartu 24 yaşında polis, bunlarda üçüzlerin batın ve doruk tanıştığımıza memnun olduk" dedi sen kafanı saladım ve "Selin Dora bende dorayı kullanıyorum,bende memnun oldum" dedim ve yemeğin bitmesine yakın " şey benim birkaç eşyam var bi arkadaşımda onun yanına gidebilirmiyim geç olmadan dönerim zaten" dedim.
"Tabi kızım. Demirhan götürür seni. Bide sen çıkmadan öce bana kimliğini Verde halediyim soy adı işini" dedi bende " tamam veririm teşekkürler" dedim yanımdaki çocuk yani doruk "garip" diye mırıldandı. "Nesi garip anlamadım" dedim sakin bir sesle. O da "Pelin izin almazdı sen alınca garip geldi" dedi. Sakinliğimi bozmadan "ama ben o değilim hatırlatırım" dedim.
"Elerinize sağlık nereye koyayım tabağı" dedim Meryem hanıma. "Sen orda bırak kızım ben hallederim" dedi kafamı tamam anlamında sallayıp odama çıktım.
(Ama yanına birde kulaklığını alıyo)
Aşağı indiğimde herkes salonda oturuyordu. Kimliğimi Mehmet beye verdim ve bende tekli koltuklardan birine oturdum yine herkesin bana bakıyordu Mehmet bey ve Meryem hanım hariç onlar konuşuyolardı. Demirhan abi " hadi Dora biz çıkalım" dedi. Kafamı salladım ve onu takip etim.
Arabaya bindik batunun evini tarif etim ve yol boyu hiç konuşmadık. Batunun apartmanın önüne geldiğimizde "teşekkür ederim. Eve geri geleceğimde seni arasam daha tam öğrenemedim yolları ondan" dedim. O da " tamam ver telefonunu" dedi şifresini açıp verdim bir şeyler yapıp bana geri verdi. "Al bakalım numaramı kaydettim arasın güzelim" dedi. Tamam anlamında kafamı salladımmve arabadan indi. Ben şimdi fark ediyorum o bana güzelim mi dedi.
———————
Evetttt bu bölümünde bitirdimmm. Yazım hatam varsa kusura bakmayın görüşmek üzere bay bayyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DORA//Gerçek aile
Teen Fiction17 sene önce hastanede karıştırılmış kız 17 sene sonra gerçek ailesini buluyor bakalım abileri ve üçüzlerine alışacak mı