Kraliyet Telaşı

141 24 56
                                    

~But, even if the stars and moon collide;
I never want you back into my life

You can take your words and all your lies.

Hyunjin, Minho'nun bu tepkisiyle ona tuhaf tuhaf bakmaya başlamıştı.

Korkusu falan gitmişti. Ne diyordu bu?
Görende perilerin vampir yediklerini falan sanardı.

"Yok vampirim ben. Değişim öğrencisiyim, bir peri bir de vampir olabiliyorum." Demişti büyük bir gülümsemeyle.

Ne de olsa şu an elini kaldıracak gücü yoktu vampirin. Kendisine bir şey yapamazdı ya.

Minho uzandığı yerden gözlerini sertçe kapatmıştı. Nefret ediyordu bu yaratıklardan!

Hiçbir becerileri yoktu. Üstüne üstlük erkek periler ile kadın perilerin hiçbir farkı yoktu. Hepsi aciz yaratıklardı.

Bir peri ile aynı evde kalma düşüncesi bile midesini bulandırır iken burada daha fazla kalmayacağını biliyordu, Minho.

Vücudu deli gibi ağrıyor ve yanıyordu. Lakin vücudundaki acıyı bu berbat ortama tercih ederdi.

Zorlada olsa bedenini hareket ettirmeye başarsada arkadan: "Hey, ne yapıyorsun? Yaralarını kanatacaksın!" Diyen ses ile durmak zorunda kalmıştı.

Hyunjin, Minho'nun yanına doğru adımlamıș ve onu tekrar yatağa uzandırmak için tam kolunu tutacak iken kendisini iten bedenle olduğu yerden 1-2 adım gerilemişti.

Şaşkınlık içerisinde Minho'ya bakar iken ortamda sert bir ses yankılanmıștı.

"Bana dokunma hakkını sana kim veriyor!" Adeta tükürürcesine konuşan Minho, onu biraz korkutmuştu ama geri adım atmaya niyeti yoktu.

Sonuçta hemen peri haline bürünebilir ve ondan kaçabilirdi. Hem peri halindeyken güçleri daha fazlaydı!

Minho'nun daha fazla gerilmemesi için sakince konuşmuştu, Hyunjin.

"Tamam, dokunmuyorum sana. Şimdi sana çorba yapmaya gideceğim çabuk iyileş diye. Sen de ani hareket yapma." Demiş ve Minho'yu daha fazla sinirlendirmemek için yanından geçip gitmişti.

Vampirlerin korkunç yaratıklar olduğunu biliyordu. Bu yüzden pek de muhattap olmamaya çalışıyordu, Hyunjin.

Sinirlendiklerinde neler olacağını en ince detayına kadar biliyordu. Çünkü Malesium krallığında bunun için ders almıştı. Malesium krallığı, perileri diğer yaratıklardan korumak için hem onlardan nasıl kurtulacakları hem de bu durumlar ile karşılaștıklarında ne yapacaklarına dair bilgi veriyorlardı. Bunun sebebi muhtemelen en güçsüz tür olduklarından dolayıydı. Çünkü diğer krallıklarda bu tür derslere rastlanılmıyordu.

Derin bir nefes vermiş ve muhtemelen azıcık kalan ısırgan otundan tek kişilik yapabileceği çorbayı yapmaya karar vermişti.

"Anne, durur musun yerinde? Başım döndü." Diye konuşan Astrid'e sertçe bakmıştı Cathrine.

Trouvaille-HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin