~Kiss me under the Paris twilight
Kiss me out on the moonlit floor
☆
"Ne yaptınız?" Diye konuşan Raven'a bakışlarını çevirmişti Cathrine.
"Sen de körlük olduğu gibi sağırlık da başlamış. Şifacı aldım saraya diyorum." Demişti Cathrine Raven'a bakarak.
Raven, ağzı açılmış bir şekilde Cathrine'i dinlerken Astrid, büyük bir keyifle olanları izliyordu.
"Veliaht prens perilerden nefret etmiyor muydu, yoksa ben mi yorgunluktan sanrı görmeye başladım? Camilla, ablanın ateşini kontrol et bakayım." Demiş ve alnı ile yanında bulunan kardeşinin koluna vurmuştu.
Camilla, Astrid'in bu haline tuhaf tuhaf bakmış ve dudaklarını aralamıştı. "Ay çekil be! Ne bileyim ben? Hem sen sanrı görüyorsan, ben de içtim galiba çünkü aynı şeyi görüyoruz!" Başta bıkkınlık ile başlayan sesi, sonlara doğru ağlamaklı bir hale bürünmüştü.
Şaka gibiydi ama Astrid, Camilla ve Raven, ömürleri boyunca ilk defa birbirlerine katılıyorlardı.
Cathrine ise sabahtan beri başlarında vızıldayan sinek- yani vampirlere bıkkınlıkla bakıyordu.
"Hepiniz aynı kovandan mı çıktınız? Peri, Minho'yu ölümden kurtarmış diyorum. Üzerine Malesium krallığı'nda şifacıymıș da. Hayır yani, periler vampir mi yiyor? Ne bu başımda car car konuşmalar?" Demiş ve üçlüde gözlerini gezdirmişti, Cathrine.
Normalde olsa kendisine karşı dahi çıkamazlardı, bunu biliyordu. Lakin o kadar alışılmadık bir durumdu ki bu, istemeden de olsa hak vermişti onların bu hallerine.
"Şimdi kraliçem, sorun o değil. Sorun; Minho'nun perilerden tiksinmesi ve onlardan iğrenmesi. Ayıptır söylemesi Minho'nun 25 yıllık kardeşiyim, ben bile bilmiyorum sebebini." Demişti Astrid durumu özetlercesine.
Camilla ise hemen atılmış ve ablasını onaylanmıştı: "Evet, doğru söylüyor. Teknik olarak ben de 20 yıllık kardeşiyim ama ben de nedenini bilmiyorum. Bilen biri anlatsa iyi olurdu." Demiş ve imali bakışlarını kraliçeye göndermişti.
Camilla ve Astrid, bunun ile beraber çak işareti yaptıklarında Cathrine; sabır dilercesine ikiliye bakmıştı.
Bunu üzerine Raven'da dudaklarını araladığı anda Cathrine, Raven'ın sözünü bölmüştü.
"Evet, Raven sen de teknik olarak 3 yıllık sevgilisisin ama illallah getirdiniz. Minho nankör biri olmadı hiçbir zaman. Bunu da anlayış ile karşılayacağına eminim. Hem, özel olarak şu peri ilgilenecek onunla." Bunu demesiyle beraber Raven'ın tükürüğünün boğazına kaçması, Camilla'nın ağzı açık bir şekilde annesine bakması ve Astrid'in kendini şizofren olduğunu sanıp: "Orada biri yok." Demesi bir olmuştu.
Cathrine 'durum o kadar vahim miydi?' diye düşünür iken bu düşünceyi hızla kafasından kovmuş ve karşısında duran kızlara sertçe bakmıştı. Kesinlikle Drama Queenlerdi.
Başka açıklaması olamazdı.
"Abarttıkça abartıyorsunuz. Hadi kalkın." Demesiyle Raven zor da olsa öksürükleri arasından konuşmuştu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille-Hyunho
FantasíaPeri-Hwang Hyunjin Vampir-Lee Minho ~ Safkan vampir Lee Minho, başına gelen kaza sonucu gözlerini bir perinin evinde açar.