Kutsama

16 5 3
                                    

Bugün 29 Nisan 3047,Ulu kiliseye gidip kutsama kazanacağım gün gerçekten heyecandan elim ayağım titriyor sonunda yalnız olduğum bu dünyada kendimi koruyabilecek bir gücüm olacak en azından B+ seviye bir kutsama olursa çok iyi olur F seviye olmasında ne olursa olsun gerçi.

Elaine:Hey! Jun nasılsın?

Bu Elaine Ulu Kilisenin rahibelerinden biri kendisi fazlaca samimi ve iyi niyetli birisi bana da uzun zamandır yardımcı oluyor...genellikle sokakta dayak yediğimde yaralarımı iyileştiren kişi kendisi.

Jun: Teşekkür ederim Usta Elaine sen nasılsın?

Elaine: Teşekkür ederim Jun bugün artık kutsamanı alıyorsun umarım daha mutlu olmanı sağlayacak bir kutsama alırsın.

Elaine ile biraz konuştuktan sonra kutsama almak için bekleyenlerin sırasına girdim ve oldukça uzun bir sıraydı kutsama alacak herkes sırayla girip kutsamasını alır ve oradaki loncalar tarafından güçlerine göre seçilirler,tabiki güçlü oldukları kadar güçlü loncalara seçilirler.

Sıra yavaş yavaş ilerliyordu ve sırasıyla bazı iyi bazı orta seviye ve kötü kutsamalarla insanlar bir loncaya dahil olmaya çalışıyordu bir anda herkesin şaşırdığı çok aydınlık bir ışık ortaya çıktı bu ışık o sırada kutsamasını alan bir kıza aitti kilisenin başrahibi yaklaşıp kıza durum penceserinden kutsamasını göstermesini istedi ve donakaldı ben de biraz daha yaklaşıp kutsamanın ne olduğuna baktım ve şunları gördüm.

Güneşin Kızı

Kutsama seviyesi:S+

Kutsama Türü: Savaş,İlahi,Destek

Açıklama:Kutsama sahibi ışıkla kutsanmıştır birçok ışık yeteneği kullanabilir ve karanlık büyülere karşı daha dayanıklıdır.

Kullanıcı Güneş Tanrısı Helios'un gözetimi altındadır!

Rahip:İnanılmaz bunca yıldır değil S+ asla S seviye bir kutsama bile görmemiştim üstelik bir tanrının direkt olarak kutsaması altına girmişsiniz gerçekten çok büyük bir güç elde ettiniz hanımefendi.

Bu konuşma yaşanırken birçok küçük ve orta ölçekli loncanın yetkilileri kızın çevresini sardı ve onunla konuşmaya başladı artık neredeyse kimsenin ne elde edeceğini umursamıyorlardı.

Yavaş yavaş ilgilenen kimse de yokken kutsama halkasına geçtim ve bana gelecek kutsamayı bekledim derken bir anda gözlerim kararmaya başladı zaman adeta yavaşlamış gibiydi kısık bir ses duydum

"Olabilecek şeyleri mümkün kılmak senin elinde İste ve olmasını sağla."

Bir anda kendime geldim ve zaman normal şekilde akmaya başladı üzerime hafif yeşil bir ışık geldi ve durum pencerem belirdi.

Rahip ona yaklaşıp kutsamamı göstermemi istedi önüne ilerledim ve durum penceremi gösterdim.

Durum penceresi;

Kutsama adı:Büyüme

Kutsama tipi:Gelişim

Kutsama seviyesi:F-

Açıklama:Kullanıcının statüleri biraz artar ve tüm gelişim alanlarında normale oranla daha hızlı bir ilerleme kaydeder.

???

Koşullar sağlanmadığı için devamı görüntülenemiyor.

Rahip:Evlat açık konuşmam gerekirse tek tip ve F kademe bir kutsama ile pek başarılı bir kutsama kazandığını sanmıyorum ve buradaki loncaların da seninle ilgileneceğini sanmıyorum üzgünüm çocuğum.

F Seviye Kutsama ile KutsandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin