Çemberden çıkınca etrafa biraz bakındım ve doğru dürüst kimsenin bana baktığını bile görmedim sadece güçlü kutsama alanların çevresini saran lonca üyeleri edindiğim kutsama gerçekten şuan için statlarımı iki seviye yükseltmek dışında bir işe yaramıyor dürüstçe söylemek gerekirse dünden sadece çok az güçlüyüm ama ne yalan söyleyeyim pek de hayal kırıklığına uğramadım her neyse hala para kazanmam gerekiyor bu yüzden gidip kutsama kazananların alabildiği görevlerden alacağım bu bile şimdilik benim için bir ilerleme.
Loncam olmadığı için serbest maceracılar birliğinden görev alabilirim birlik içinde olduğumuz ülke Aisangard tarafından fonlanan ve ülkenin devamlılığını sağlamak için direkt yönetim tarafından fonlanan bir kuruluş.
Birliğe girdiğim zaman resepsiyona yöneldim.
Resepsiyonist kadın:İyi günler maceracı sana nasıl yardımcı olabilirim.
Jun:Basit görevlerinizden birini almak istiyorum tabi mümkünse resepsiyonist hanım.
Sophia:Öncelikle benim adım Sophia ve tabiki elimden geleni yaparım maceracı ama öncelikle birlikte görev alman için kayıt olman gerekiyor bunun için durum pencerende gereken basit bilgileri gösterebilir misin?
Jun:Elbette buyrun
Durum Penceresi;
Jun Aizawa
Yaş:20
Meslek:Seçilmedi
Güç:6
Dayanıklılık:4
Çeviklik:3
Büyü gücü:1
Kutsal Güç:0
Kutsama:BüyümeSophia:(Bu statüler neredeyse zaten normal birinin statüleri) Jun bey bu statüler ile size ancak en alt seviye olan demir maceracı plakası verebiliriz acaba bu sizin için uygun mudur?
Jun:Pek seçici olacak durumda değilim hemen para kazanmam gerek o yüzden ne mümkünse onu istiyorum.
Sophia:Plakanız için 2 gümüş gerekiyor sonrasında panodan size uygun görevi seçebilirsiniz.
Sahip olduğum 10 gümüşten 2 tanesini de plakaya verdikten sonra görev panosuna yöneldim ve adımlarımı atmaya başlar başlamaz eski maceracıların ve resepsiyonistlerin arkamdan konuştuğunu ve bana baktığını görebiliyordum ama onlara takılacak kadar zamanım yoktu.
Görev tablosuna baktığımda yalnızca uygun bir iki demir seviye görev vardı kabul ettiğim görevse Çaylak goblin avlama göreviydi şimdi bunun için yola koyulma zamanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F Seviye Kutsama ile Kutsandım
Science FictionBu dünya tanrıların oyun alanı ama aynı zamanda yükselişimiz için bize verilmiş bir fırsat sahip olduğumuz kutsamalar ile büyüyüp geliştiğimiz bir evren günün sonunda elde ettiğimiz kutsamalar bizim tek silahımız ve tek savunmamız.