Çaylak Goblinler var olan en güçsüz ve öldürmesi en kolay olan yaratıklar ancak kutsama almadan önce bile onları tek tek avlarken zorlanıyordum şimdiki statü artışlarım ile eskisine göre biraz daha kolay olmasını bekliyorum.
Durum Penceresi
Çaylak Goblin (Fazlasıyla Yaygın)
Seviye:2
Güç:4
Çeviklik:5
Büyü:1
Herhangi bir aktif yeteneği bulunmuyor.Çok param yok o yüzden bu görev için doğru dürüst bir silah bile alamadım elimde olan tek şey bir çakı hepsi bu üzerimde ne zırh var ne bir koruyucu takı sadece normal giysiler ve çakı.
Durum Penceresi
Çakı
Güç statına +1 ekler
Avlanmak için elverişsiz, alet daha çok günlük işler için uygundur.O zaman av başlasın.
10 dakika geçti ve hala ilk goblin ile uğraşıyorum neredeyse ölmek üzere can barının kırmızıya döndüğünü görebiliyorum muhtemelen iki veya üç vuruş yaparsam ölecektir.
Hey şuradaki acemiye bakın 10 dakikadır hala bir goblini kesmeye çalışıyor hahahaha.
Etrafımdaki daha güçlü ve tecrübeli maceracıların beni izledigini görebiliyorum ancak yapacak bir şeyim yok.
Nefes nefese kaldım ancak ilk goblinimi öldürmeyi başardım biraz dinlensem gerçekten iyi olacak galiba.
Yabancı Maceracı:Hey ezik daha ne kadar süre o goblinle uğraşmayı planlıyordun? Bu kadar güçsüz olman neredeyse mantıksız.
Bu herif tüm vücudu demir zırhla kaplı şövalye sınıfı biri ve uzun bir kılıcı var galiba 10-15 seviye civarlarında ve tecrübeli biri.
Jun:Elimden geleni yapıyorum ancak dediğin gibi çok da güçlü sayılmam,kutsamam da kötü.
...
Az önce bir şey mi duydum?
Yabancı Maceracı:Zaman harcamaya bile değmezsin sadece çok kolay şekilde ölmemeye çalış.
Arkalarını dönüp gittiklerinde goblin cesedinin üzerinde kalan çakımı almaya yöneldim elimi çakıya atınca beklemediğim bir şey oldu.
Sistem:Canavar ruhu alındı ekstra büyüme devreye giriyor.
Kesilen canavarın verdiği tecrübe %2 arttırıldı,canavar bilgisi arttıkça oranda artacaktır.
İlk av sebebiyle kazanılan ünvan:
"Çok acemi avcı"
Ünvanın etkileri:
Fazlasıyla yaygın canavarlara karşı tüm statlara +4 ekler "büyü gücü" ve "kutsal güç" hariç.Neler oluyor bu gözümün önüne gelen şeyler ne?
Sistem:Cevap vermek için yetki istiyorum.
Jun:Aa..ah..ne demem gerekiyor...izin verildi?
Sistem:Kutsamanın etkileri bunlar "Baba" gelişimini destekleyen bir kutsama olarak sürekli seni destekleyen bir sistemim .
Jun:Bir ismin var mı veya sana ne demeliyim?
Sistem:İsmim yok Baba ancak bana bir isim verirseniz o isimle bana çağırabilirsiniz.
Jun:Bir isim...isim...isim..senin ismin Aoi olsun.
Aoi:İsmimi memnuniyetle kabul ediyorum "Baba"
Jun: Şey acabaaa bana baba demesen olur mu?
Aoi:Ama sen benim babamsın başka bir şey diyemem ki.
Jun:Al başına belayı...
Aoi: Unvanı kuşanmak istiyor musun baba?
Jun:Evet istiyorum.
Aoi:Ünvan verildi,artık fazlaca yaygın ve yaygın canavarlara karşı statülerin daha etkili olacak.
Ünvanı kuşandıktan sonra goblinleri çok daha hızlı öldürmeye başladım ikinciyi 8 dakika sonra 7 daha sonra 5 ve en iyi sürem 4 dakikaya kadar düştü.
Tüm goblinleri avladım sistemi ve kendimi geliştirdiğimi hissedebiliyordum.
Aoi:Baba güncel olarak 10 çaylak goblin öldürdün artık yaygın canavarlardan %4 daha fazla tecrübe kazanacaksın.
Jun:Durum penceresi.
Jun Aizawa
Seviye:3
Güç:9+5
Dayanıklılık:6+5
Çeviklik:5+5
Büyü gücü:2
Kutsal Güç:0
Kullanılmamış stat puanı:4Aktif Yetenek bulunmuyor.
Seviye başına 2 puan kazanmışım başlangıç olarak 2 puanı güce 2 puanı da çevikliğe vereceğim.
Şimdilik gidip birliğe görevi tamamladığımı bildirmem lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F Seviye Kutsama ile Kutsandım
Science FictionBu dünya tanrıların oyun alanı ama aynı zamanda yükselişimiz için bize verilmiş bir fırsat sahip olduğumuz kutsamalar ile büyüyüp geliştiğimiz bir evren günün sonunda elde ettiğimiz kutsamalar bizim tek silahımız ve tek savunmamız.