Zindan

5 2 2
                                    

Flora ile birlikte görevi kabul ettikten sonra zindanın kapısına geldik önünde iki adet bekçi bulunuyordu ve bize içeri girmek için iznimiz olup olmadığını sordu birlikten aldığımız görev ve izin belgesini gösterdikten sonra zindanın içine girebildik.

Zindanın içi başka bir boyut olduğu için tuhaf görünüyordu dışardan bakıldığı kadar küçük değil tavanı inanilmaz yüksek bir mağaraydı etraf karanlık olduğu için Flora bir ışık büyüsü ile bizi takip eden basit bir fener yaptı bunun sayesinde etrafımızda olan biteni görebiliyorduk ve etrafta hem insan hemde canavar iskeletleri vardı.

Flora:Biraz ileriden canavar sesleri geliyor duyabiliyorum hazırlan.

Jun:Tamamdır,Aoi kılıcımı çıkar.

Flora sanırım alt uzaydan bir eşya çağırmayı ilk defa görmediği için buna çok şaşırmadı ve hemen asasını doğrultup bana bir büyü yapmaya başladı.

Flora:Güçlen "Minor Boost"

Flora bu sözleri söyleyip benim statlarımı yükselten bir "boost" büyüsü yaptı ama en düşük seviye güçlendirme olduğu için biraz utanıp hemen önüne bakmaya devam etti.

Önümüze gelen ilk canavar dalgası Kör Atşalardı.

Durum penceresi:
Kör Atşa
Seviye:9  "Ender"
Özellik:Kör olmasına rağmen sonik seslerle algılar ve saldırılar yapar düşük seviye maceracilar için tehlikelidir.

Jun:Flora bunlar düşük seviye bir zindan için biraz güçlü değil mi?

Flora:Evet ama yapabilecek bir şey yok zindandan tamamlamadan çıkmamız mümkün değil o yüzden elinden geleni yap ben seni destekleyeceğim.

Üzerimize üç tane Atşa aynı anda geliyordu ve bunlar yarasa benzeri canavarlar olduğu için uçabiliyorlar Kılıcım ile onları her ne kadar tutabilsem de saldırıya geçmem için bir fırsat bulamıyordum sonrasında fark ettim ki sesimi ne kadar düşürürsem Atşaların tepkileri de yavaşlıyordu Flora'ya bunu hemen söyleyip ondan biraz daha ileri gittim bana bir kez daha boost vermesini sağladım ve sessizce beklemesini sağladım ayağımı yere sertçe vurduğumda Atşalar bana uçmaya başladı o an nefesimi bile tuttum ve tüm gücümü kılıcımda topladım bana yaklaştıkları anda dönen bir hamle ile önce kanatlarını,yere düştüklerinde ise kafalarını kopardım.

Aoi:Tebrikler baba çok zekisin.

"Seviye atlandı"
"Yeni yetenek Kılıç saldırısı kazanıldı"

Jun:Bu kılıç saldırısı da ne?

Kılıç saldırısı:mananızın ufak bir kısmını kılıcınızda toplayıp savurmanızı sağlar.

"Bunu daha kaç kez odaklanarak yapabilirdim bilmiyordum o yüzden bir yetenek olarak eklenmesi çok iyi oldu"

Flora:Jun düşündüğümden de zeki ve iyi bir kılıç ustasısın galiba bizi bu durumdan kurtardığın için teşekkürler.

Jun: Abartıyorsun hem kendimde tehlikede olduğum için bunu zaten yapmam lazımdı değil mi ayrıca senin desteğin olmasa işim gerçekten zordu.

Aynı şemayı kullanarak 5-6 grup Atşa daha avladık bu sayede ilk grupla birlikte toplamda 3 seviye atlayabildim.

"Ender yaratık grubu avlandı kazanılan tecrübe 1.5 ile çarpılacak"

Sakin bir yerde biraz oturup dinlenmeye karar verdik.

Jun:Flora acaba bu yaratıklardan kaç seviye atladın?

Flora:Yaratıklar 9-10 seviye civarında olduğu için 2 seviye atladım ve üzerine biraz da fazla tecrübe geldi tabiki ya sen?

F Seviye Kutsama ile KutsandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin