– Hogy érted, Zevran? Mire gondolsz? – kérdezte Dina a különös idegent, akinek tegnap óta legalább már a nevét tudta.
– Két dologra. Először egy versikére.
Dina elmosolyodott. – Halljuk.
– Ha nimfa lenne, én ennék pán, és szerelmünk, ki tudja tán, kettőnket ölelne egybe, így menetelnénk a mennybe.
– Ezt most találtad ki?
– Elég pocsék, igaz?
– Nos...
– Tudtam, hogy kegyetlen vagy. De nézzük, a második próbán átmegyek-e.
– Mi volna az?
– Egy csók.
Dina felnevetett, Hihetetlen ez az elf! Kacaja lassan mosolyba fordult, Egy kézcsók, gondolta, egy ugyanolyan puha, kényeztető kézcsók, mint tegnap, szemlélgette Zevran ajkát, mint a légy a húsevő virág édes gyöngyeit. És előrenyújtotta a karját. – Legyen.
A férfi szája azonban dévaj mosolyra húzódott, és lassan megrázta a fejét.
Dina mosolygása abbamaradt.
Zevran magához húzta a kezét, egészen a nyaka köré, és előredőlt.
– Jogos meghatalmazásodat adtad egy csókra.
A lány határozottan megrázta a fejét, de el nem húzódott. – Nem adtam. A meghatalmazásod hamis.
– Sok más bűnöm mellett ez a kis okirat-hamisítás, tekintve, hogy mennyi élvezettel járna, eltörpül.
Dina megszeppenten nézte a hozzá oly közeli és oly lehengerlően jóképű férfiarcot, majd enyhén megrázta a fejét. – Az imént leplezted le a csalókat, Zevran. Beállnál közéjük?
A mondat némi csendet teremtett közöttük. Zevran ujjai végigsiklottak Dina arcán lassan és gyengéden. – Nem vagyok csaló, Dina. – Még közelebb hajolt. – Se nem veszek el olyat, ami nem az enyém. Én mindössze örömöt okozni vágyom. Vigaszt nyújtani akarok. Persze csak ha megengeded. – Hüvelykujja a lány szájának íve alatt haladt el, mintha meg akarná nyitni az ajkait. – Így most újból megkérdezem. Szabad, Dina?
Lepillantott Zevran szájára. A fogai összekoccantak, lehetetlen volt, hogy a férfi ne hallja.
Kopogtak.
YOU ARE READING
Kurtizánok Fanbook
FantasySzösszenetek, képek, rövid irományok. Félkész, a Kurtizánokhoz felhasználásra mégsem került, a laptopomon lapuló fájlocska lapul itt, amelyre talán ti is kíváncsiak vagytok, és amelyeket szívesen megosztok veletek. Valamint kommentben várok bármilye...