Amanda.
Oh... Amanda.....
De ce te ai despărțit de mine?
Lucrul ăsta mă macină în fiecare seară. Atât de mult încât m am apucat de folosit droage... de la prietenul meu laurica....
De ce nu mă mai iubești? Cum adică lucrurile se vor complica în sezonul doi? Totul va fi bine? L am învins pe Domnul director... ce rău mai poate urma?
Dar.... Cătălina, mă gândeam la ea zilnic, accentul ăla moldovenesc și părul ăla lins de capră, de parcă nu s a mai spălat de 3 ani... ce femeie.
Nu știam ce să fac.... dacă stau să mă gândesc, ele două sunt cele mai mici probleme ale mele. Daria Kraus este problema adevărată.
După ce l am dat în gât pe Domnul director la poliție, a fost arestat pentru omor. A omorât 4 oameni bro. Dexter type shit.
Dar Daria Kraus nu a fost luată în custodie, încă este liberă, și trebuie să mă asigur ca nu va rămâne pentru mult timp. Știa ce făcea, și l a ajutat. Este la fel de guilty.
Ne apropriem încet încet de iarnă, ziua mea este pe aproape, iar eu am început să merg la rehab, pentru droguri. Amanda nu a mai îndrăznit să își mai arate fața. Ștefi și Deea zic ca este for the best. Alexandrei nu îi pasă. Gotta be like her, să nu îmi pese
Dar nu am cum... fata ei triunghiulară și ochi ăia bulbucați mă macină când dorm noaptea.
În fine. Înapoi la rehab și Daria Kraus
Nu prea mă întâlneam cu ea, ea având program de dimineață. Am vorbit cu fetele și am decis să ținem secret ce a făcut Daria, pentru moment. Până vom avea un plan mai bun de acțiune. Nu există documente ca domnul director ar fi avut o fată, sau două. Interesant
Legat de rehab, este ok. Am fost obligată fortat să merg de Ștefi ca a zis ca am înnebunit și ca am început să ameninț oameni negri ?(foarte bine) nu inteleg unde-i problema tho.
Îmi trebuia un sponsor, o persoana care putea sa ma supravegheze.. sa poată vedea ca ma fac mai bine. Aveam două opțiuni... o femeie hot sau pe domnul Ionuț, n am nimic cu el da gen... cmon.
Fata aia s a dovedit sa fie Cătălina
Sponsorul meu este Cătălina
Am o presimțire ca Cătălina este sora Amandei
Iar Amanda este fata domnului director
Dar și Daria Kraus este
Efectiv totul face sens acum.chapter lightnwe are back boys
CITEȘTI
Amanda X me
RomanceKarina, o eleva in clasa a X-a C, se intalneste cu Amanda, in timpul cantonamentului de vara. Oare ce se va intampla intre ele? Vor ramane prietene sau va fi ceva mai mult?