Capitolul 7

11 0 0
                                    

Nici ca am mișcat vreun mușchi. Am stat frumușel acolo și am așteptat următoarea lui cerință. "Întorceți-vă, încet." iar încet m am întors, doar nu eram retardata să fac mișcări bruște când un om aproape chel de 55 de ani avea un pistol în mână, adică sunt crazy da gen nu atât de crazyyyy.
"Sincer, dacă Daria nu mi-ar fi spus de mică voastră operațiune nu mi aș fi dat seama, bravo vouă"... POFTIM? Daria kraus este snitch? "Adică Daria ți-a spus? De ce ți-a spus daria ???" întreabă Ana "exact aia voiam sa întreb și eu da mi ai luat-o înainte" "Tăceți" zice el. "Daria, vino incoa", Daria se îndepărtează de noi și se apropie de el. "Adică tu mă înșeli cu Ștefi și gen acum mai ești și într-o relație creepy cu domnul director, asta e bingo pentru oameni crazy sau?" întreabă Ana, un good point din partea ei. "El este tatăl meu, m a adoptat la 3 ani" zice Daria. Domnul director se uită insistent la noi, pistolul lui încă îndreptat spre noi. Puteam să văd puțin regret în fața ei, da a dispărut la fel de repede cum a apărut. "Știm ce ai făcut" spune Deea. "Bravo ție" "Fym bravo ție ??" "ce vrei să îți zic" " efectiv te putem da la poliție" " Da să îmi lingi chelia nu poți?" "Ce?" "Not everyone is perfect".
Interesant. Astea erau cuvintele mele. Nu aveam efectiv ce să zic, Daria kraus ne a trădat, iar un om în vârstă avea un pistol îndreptat spre noi, ce frumos este la școală, iubesc școala oameni buni! M am uitat la Ana și i am tras un cot în coaste "Ce vrei mă" "E gagicata efectiv convinge-o să îi ia pistolul și să ne ajute????" "Coaie ești retardata nu ai auzit când am avut mini argument ul ăla?? Efectiv mă înșeală cu Ștefi, ea are șanse mai mari să ne poată salva" "Damn ok" mă întorc spre Ștefi "Nici să nu te aud nu sunt gay" bă dacă femeia a zis ca nu e gay nu e gay
Din spatele bărbatului puteam sa vad o siluetă neagră, cred ca era chiar... amanda...???? CE FACE EA AICI, MORBIUS AR FI TREBUIT SĂ AIBĂ GRIJĂ DE EA. Cred ca avea un cuțit în mână, și cred ca voia să îl înjunghie pe domnul directoraș, slay girl cunt ateeee pula mea.
Am văzut-o cum se apropie de el și, dintr-o dată, îi bagă cuțitul în spate. Văleleu.... cat de mult sânge era. Daria s-a uitat uimită la scena, cu lacrimi în ochi, dar nu a încercat să îl salveze, thank god, ca sigur și-o lua în cur Amanda bro. După ce l a terminat, s-a întors spre mine și mi a sărit în brațe. "KARINA TE AM SALVAT" "DA BĂ, M AI SALVAT" "HAI BĂ SĂ MERGEM ACASĂ".... hai bă...??? acele cuvinte nu ar fi trebuit rostite. Am simțit cum Pământul a început să se zguduie, și cum o briza de 'hai bă' a început să se audă.... nu era bine, nu era deloc bine, și noi toate știam asta.
Ne am grăbit repede acasă, dar cu cutremurul ăsta, a fost cam greu, a trebuit să scoatem caiacul, eu am dat la vâsle desigur ca eu eram aia colorată. Îndată ce am ajuns la satul nostru Eforie, am coborât din caiac și am urcat sus în camera Deei, unde am discutat ce vom face cu Daria kraus...
"Eu zic death penalty" zic eu "Da tu zici asta mereu" zice Deea "Pai e rasista" răspund eu "mare cacat" spune Ștefi. Morbius și Drake se uitau insistent la noi, și ei la rândul lor se gândeau ce putem face cu ea.
"Știu eu ce să fac cu ea." spune o voce din spatele nostru, era chiar ea... TANIA? Ce face tania aici 😭! "Ce căcat cauți aici" "A zis cineva hai bă și gen a trebuit să vin" "De ce încă dați drag la meme" "păi e goated" "goated e și gustul la sperma mea" "serios?" "da, vrei sa o guști?" "vrei sa sun la poliție ca te dai la un minor?" "nu" "atunci ai răspunsul meu"
În fine.. am ales ce să facem cu Daria kraus, sau mai bine Ana a ales, da nu ne a zis încă. a zis ca ține pentru sezonul doi....
Între mine și Amanda tho.... este cam rocky, cred ca și a dat seama ca ceva este neregula."Trebuie sa vorbim" ugh, urăsc acele 4 cuvinte (nu stiu să număr) "Ok...?" răspund eu. "Cred ca mai bine ne despărțim..." "CE" "Da.." "DE CE SA NE DESPĂRȚIM...????????" "Pai... lucrurile o sa se complice in sezonul doi.. și ar fi mai ușor pentru noi, karina.." "nu" " bă da altfel îi spun lu mă ta să îți dea pastilele" "bine ok hai să ne despărțim" "mă bucur ca suntem de acord :3"
Nu aici se termină sezonul totuși... Am mai avut o petrecere totuși, de revelion, tot un fel de diddy party, unde a venit lăutarul Andrei Ism și a cântat Gheață 1 și 2. Din păcate pentru el a fost atins unde nu răsare soarele. Au mai venit și Fane și Coles, unde au primit iar tratamentul Germania( au fost trimiși la produs în Germania). Darius a scăpat, s a dus la baie fix atunci. Bogdanel a fost pus să dea lap dances. Tasone, săracul băiat doamne, a fost dus la bară, unde a dansat alături de andrei ism. Dinu a fost executat public cu ghilotina, iar ancuța a fumat prea mult și a ajuns la spital. Eu am făcut și eu greșelile mele, dar am văzut o femeie foarte frumoasă... avea păr negru, cam semăna cu.. amanda..
ÎNCEPE FLASHBACK
"karina, eu am o soră, reală, care chiar a trăit și a reușit să scape... dacă o găsești te rog, spune-mi"
SE TERMINĂ FLASHBACK
VĂLELEU CE FEMEIE MAMAAAAA. Mă scuzați. am băut prea mult gin. Am ieșit din casă și m am dus la ea "hey.. cum te cheamă" "Catalina" îmi răspunde ea într-un accent moldovenesc grav, îmi aducea aminte de prietenul meu andrei, dumnezeu să îl ierte și pe el
Voiam să o mai întreb câteva lucruri, precum dacă e single sau dacă e single sau dacă e posibil single, dar s a îndepărtat de mine, probabil ca din cauza ca am uitat sa fac duș.. nu cred tho. dar mi a făcut cu mâna
Am o presimțire ca o să mă mai văd cu ea


SEZON 1 OVER

Amanda X  meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum