Seara a ajuns. Era timpul sa actionam.
N aveam plan da dc avem nevoie de plan? Nu avem nevoie de plan! Ba avem nevoie de plan in pula mea ca nu stim cum sa ne strecuram acolo....
Da ok e o problema pentru mai tarziu. Am luat boltul pana la poarta 1 (Foarte rich daca ma intrebi ca gen 51 nu era la 1 noaptea ca daca era il luam pe 51goat). Am coborat in fata la sensul ala giratoriu. I am multumit la bolt si i am dat bani, dupa ne am indreptat spre locul unde erau fasii d alea galbene ale politiei, pe care scria "NU INTRATI", bine ca eu nu stiu sa citesc!
Ne am strecurat printre fasiile alea ca niste pantere si ne am apropriat de murder scene. Corpul nu era acolo, dar inca era sangele. M am uitat prin prejur dar nu puteam sa vad nimic ce ne poate ajuta. Mi am indreptat privirea spre Stefi si Deea si le am spus "Ok nu o sa gasim nimic aici" "sa mori tu" zic amandoua IN TANDEM, IN ACELASI TIMP. "Da sa mor eu! Trebuie sa gandim altfel, unde se poate afla corpul si datele despre omor?" intreb eu "La sectia de politie?" zice Stefi "La sectia de politie multumesc" zic eu.
Nu am mai avut bani de bolt, asa ca am luat o pe jos pana la politie, mersul pe down face the leg frumos.
Ne am miscat surprinzator de repede, ajugand acolo intr o ora! Asta e record. Asa revenind la chestiile importante. Ne am intalnit cu Daria kraus pe drum si a decis sa ni se alature
Ne am apropiat de intrarea la statia de politie, dar am observat ca este inchisa, cu un cod. Nu stia nici pula codul, asa ca eu, sefa clasei, a trebuit sa ma gandesc la alta posibilitate, ca na eu fac totul.
Mi am scos telefonul din pantaloni si am apasat sa formez un numar. Acel numar era 0772563- HACKER-DE-ANGAJAT-PENTRU-A-SPARGE-DATA-DE-BAZE-A-NASA, sau mai usor de spus era domnul Cristi Popesco, om bun si prieten de al meu bun!
Mi a raspuns la telefon instant. "Ce faci frate" ii zic eu "HAckuiesc" raspunde el. "Tare tare avem nevoie de ajutorul tau" ii reprosez eu! "Ia zi, cu ce ai nevoie micule invatacel. Un mic backstory eu cu domnul hacker suntem prieteni ca gen e my hacker teacher el m a invatat sa sparg conturi de roblox!
"Am nevoie de ajutorul tau sa intru in statia de politie ca sa putem sa gasim cine este individul mort de la poarta 1" ii spun eu! "A ok ceva normal pentru copii de 16 ani super!" "daaaaa"
Dupa cateva minute vad cum keypad ul de la usa se face verde si usa se deschide, ii multumesc lui Cristi Goatpesco la telefon si ne infiltram in police station cum zici mancatori de MC Donalds.
Ne indreptam spre biroul sefului, domnul HONEY. Era un barbat de 40 de ani paros de zici ca era varcolacul ala din 51. Usa de la birou era deschisa, dar pentru ca ma duce creierul si nu vreau sa ajung la inchisoare, mi am scos niste manusi de piele ca sa nu imi gaseasca astia amprentele ca s creier!
M am dus pe biroul lui si am vazut acolo
VICTIMA #1, UCIGASUL POARTA 1
Holy fuck da e nume corny bro.
Am deschis folderul si am vazut inauntru ceva ce ma va speria pe viata. Mortul era un coleg de al nostru.... Domnul Fane...... o nu fane..... bag pula bine ca ai murit lollll.
Glumesc glumite glumisoare, dar m am uitat la Stefi, Deea si Daria si le am aratat documentul, ca sa citeasca si ele. Toate au inceput sa sara in sus de bucurie dar asta e neimportant.
"Trebuie sa aflam cine e" Le zic eu "Daca o sa mai omoare pe cineva?" continui eu "doamne urmatorul sa fie Colesica doamne te roggg" zice Stefi printre tusiri.
Ne am luat lucrurile si ne am grabit sa iesim de acolo, pentru ca deja puteam sa vedem cum rasare soarele. La iesire ne astepta chiar Catalina.
"Catalina?? Ce cauti aici my little moldovean?" o intreb eu ingrijorata. "Pai ci eu am venit aci sa ti vad ca si gin plecasesi de acasa si ma sperasesi" imi raspunde ea "Cine i coaie neagra asta" intreaba Stefi. "
"Prietenasi... ea este Catalina... sponsorul meu pentru obsesia mea cu zapada"
Dintr-o data simt un pumn in stomac.
Fight sequence urmeaza yayy
CITEȘTI
Amanda X me
RomanceKarina, o eleva in clasa a X-a C, se intalneste cu Amanda, in timpul cantonamentului de vara. Oare ce se va intampla intre ele? Vor ramane prietene sau va fi ceva mai mult?