Arkadaşlar medyada banu var :)
Buketin ağzından
Arabaya bindiğimizde Arda sinirliydi. Patlamaya hazır bir yanardağ gibi. Korktum ve sessizce Ardanın yanına oturdum. Yolumuz daha çok uzundu. Can sıkıntısından telefonunu kurcalamaya başladım. Elim yanlışlıkla bir yere dokundu ve son aramalar çıktı. Fakat yabancı bi numara gördüm üstelik 2 dk konuşma da vardı. Ardaya bir şey çaktırmadan mesaj yazmaya başladım.
"Bu numarayı aramışsısınız kim olduğunuzu öğrenebilir miyim?"
Fazla beklemeden cevap geldi
"Buket benim Demir :)
Aradım ama telefonu Arda açtı!! "
Arda ani bir hareket ile telefonu elimden aldı.
"Ne yapıyorsun Arda ya!"
"Kiminle mesajlaşıyorsun" dedi aynı anda da telefonu kurcalıyordu. Aniden frene bastı. Kafamı cama vurdum ama umursamadan devam etti.
"Demek demir ile mesajlaşıyorsun."
"Evet ne olmuş ayrıca sen niye ben yokken telefonumu kurcalıyorsun?"
"Telefon çaldı bende açtım bu kadar onunla görüşmeyeceksin Buket!"
Fazla sinirlenmişti olayı büyütmedim ve sustum. Arda ne kadar ciddi olursa olsun sevgilim olması telefonumu kurcalaması hakkını ona vermez. Arda ile Demir arasında mutlaka bir şey vardı. Gece sinirli bir şekilde yapılan telefon görüşmesi Demir aradığı için sinirlenmesi kıskançlık değildi. Bu işin altında mutlaka başka bir şey olmalıydı. Ama ne olursa olsun öğrenmem gerekiyor.***
Arbayı bir süre sessizlik kapladı. Bir süre sonra mola vermek için market gibi bir yerin önünde durduk. Banu ve ben lavoboya gittik elimzi yüzümü yıkadık. Banu bana dönüp.
"Arabada ne oldu Demir falan ne iş?"
"Markete gittiğimizde telefonumu arabada unutmuştum ya"
"Evet" devm ettim
"Telefon çalmış yabancı bir numra olduğu için Arda açmış. Arayan Demirmiş."
Banu gözlerini pötleterek "ne!" diye bağırdı. Kafasına sessiz olması amaçlı vurdum. Devam ettim
"Işte bilmiyorum ne konuşmuşlar ama 2 dklık bi konşma vardı."
Banu bana döndü ciddi bir tavır takılarak konuşmaya başladı.
"Buket Ardanın bir bildiği var gibi. Bence Demirden uzak durman gerekiyor. Bu kadar sinir kıskançlık olamaz.hemde birbirlerini tanımazken bu nefret normal değil yani"
"Eee -şey banu"
"Ne oldu"
"Gecen gece 4te uyandım arda demir ile telefonda kouşuyodu. Ona dokunma rahat bırak falan diyordu. Galiba tanıyor..."
Kapının çalıdığını duyunca ikimizde sustuk. Gelen buraktı.
"Evet kızlar dedikodunuz bittiyse gidelim mi?"
Tmam dedik ve lavobadan çıktık. Arabaya bindiğimizde başımı cama yasladım. Öylece boş boş dışarıya bakarken telefonuma gelen mesajla başımı kaldırdım. Mesaj Banudandı.
"Kızım sen dediğini farkındamısın? O_o
Yanlış duymuşsundur."
"Duymadım gördüm."
"Nasıl yani?"
"Kapı deliğinden"
"Buket arda demiri tanıyor ondan uzak dur bence-"
Telefonun şarjı bittiğinde tekrar cama yaslandım.Arda elimi tuttu.
"Benim tatlı civcivimin uykusu geldi ama birazdan evde olucaz."
Ardayı seviyorum da kavga ettiğimizde hiç bir şey olmamış gibi tavırları beni deli ediyor.***
Eve geldiğimizde Ardaya , Banuya ve Burağa odalarını gösterdim. Anemlerin ölümünden sonra evde yalnız kalmamam için benimle kalıcaklardı. Bir süreliğine...
Odama gidip üstümü değiştirdim. Yemek yapmaya üşendiğim için 4 adet büyük boy pizza sipariş ettim. Salona geçip pizzaları beklemeye başladım.Arkadaşlar kusura bakmayın bölüm yazmayalı uzun zaman oldu aslında hikayeyi bitirecektim çünkü gerçekten vote ve yorum az fikirlerinizi merak ediyorum ayrıca hikeye ile ilgili fikirleriniz olursa bana mesaj atabilir veya yorum yapabilirsiniz. Fikirleriniz benim için çok önemli lütfen vote veya yorum yapın kötüde olsa fikrinizi bilmek isterim şimdiden teşekkür ederim ÖPÜLDÜNÜZ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Salak Hırsızı
Ficção Adolescenteannesini ve babasini yeni kaybeden hayatın zorluklarına karşı mücadele eden liseli bir kız "Aşkım seni seviyorum" "Bana Aşkım deme sen benim kalbimi çalan salağın tekisin!!"