19.

58 4 2
                                    

-Matt, te legalább figyelsz az órán? – kérdezem halkan, de mégis távolságtartoan.

Persze – súgja vissza, miközben egy mosoly bujkál a szája szélén.

– De te sem vagy épp a figyelem mintaképe – vigyorog, és mintha csak rá akarna mutatni a nyilvánvalóra, a füzetemre pillant, ami még mindig üresen hever előttem.

Felnevetek magamban, mert igaza van. Semmi kedvem jegyzetelni, pláne nem irodalom órán.

Kicsit hátradőlök a széken, és próbálok legalább úgy tenni, mintha érdekelne, amit a tanár mond.

A többiek sem különböznek az osztálytársaim csendben firkálnak a füzeteikbe, egyesek a telefonjukat nyomkodják a pad alatt, mások pedig álmosan pislognak előre.

Ahogy visszafordulok előre, észreveszem, hogy a tanár egy pillanatra rám néz. Gyorsan visszakapom a fejem, és próbálom összeszedni magam. A fülem mögé tűrök egy újabb kósza hajtincset, amit Matt valószínűleg észrevett, de ezúttal már nem próbál belenyúlni.

„Jó lenne túlélni ezt az órát” – gondolom magamban, miközben megpróbálom felidézni, miről is beszél éppen a tanár.

Ahogy Matt mosolya elhalványul, hirtelen eszembe jut, hogy valójában nem is kéne beszélnünk egymással. Matt a veszekedésünk óta kerüli a tekintetem, és én sem kerestem a társaságát. Még mindig érzem a feszültséget kettőnk között, ami itt lebeg a levegőben.

Megigazítom a hajam, mintha ez segítene elterelni a gondolataimat, de a tarkómon érzem Matt pillantását. Tudom, hogy észrevette, hogy már megint összevissza kószál a hajam, és valószínűleg bosszantja. Egy pillanatra elönt a düh – miért törődik velem, ha egyszer nem bír velem beszélni?

Lassan újra felé fordulok, de ezúttal a tekintetünk összeakad. Van valami a szemében, amitől az eddigi ellenséges érzéseim kissé meginganak. Talán bűntudat? Vagy csak ugyanúgy bosszankodik, mint én? Nem tudom eldönteni, de a szívem kicsit gyorsabban ver.

Matt, miért csinálod ezt? – suttogom, talán kissé élesebben, mint szerettem volna.

Ő összerezzen, de nem válaszol rögtön. Egy másodpercig csak bámul rám, mintha keresné a szavakat. Végül halkan megszólal:

Nem akarom, hogy összebalhézzunk ilyen hülyeségek miatt. Nem számít, miről volt szó… egyszerűen csak... – A szavai elhalnak, majd egy sóhajjal folytatja.

– Törődöm veled, oké?

A válaszára nem tudom, mit mondjak. Az elmúlt napokban annyira belemerültem a haragba, hogy elfelejtettem, miért is voltunk egyáltalán jóban.

De viszont egyáltalán nem tudtam hogyan fogom megoldani hogy ne menjek el innen mert nem akarok itt hagyni őt akár mennyire is idegesítő.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Új suli...Where stories live. Discover now