4

1.5K 126 25
                                    

my dick is big

namjoon hyung
o lavuk neden jeongguk'un yanında

jim
kim

hoseok
taehyung?

namjoon hyung
evet
ne alaka

hoseok
bilmiyorum ki
bikac dakikadir yaninda
telefonda bi seye bakiyo gibi

namjoon hyung
tanrım sabır
elimden bir kaza çıkacak

jim
hyung sakin ya
bi sey yok
sadece konusuyorlardir

namjoon hyung
sakin falan olamam jimin
hoseok
git şunların yanına
jeongguk'u buraya getir
ben gidersem kavga çıkacak

hoseok
tamam gidiyorum


_

"arkadaşların ve abin çok konuşuyor bücür." diye fısıltıyla konuşup telefona bakmaya devam etmişti esmer olan.

ne dediğini anlamaz şekilde konuşan küçük "anlamadım?" demişti.
"şu saçma gruptan bahsediyorum 'my dick is big'" gelen cevapla utanıp kızaran çocuk başını eğmişti.

"iki saattir bakıyorsun hadi artık ya." diye başını kaldırmadan konuşan çocuğa mırıltılarla cevap vermişti büyük olan.

galeriyi en derinlerine kadar inceleyen esmer gördüğü şeyle birlikte boğuluyormuş gibi öksürmeye başladı. hemen olduğu yerden çıkıp telefonu kapatarak küçüğe uzattı.

"ne oldu ya?"

"hiç, yok bir şey."

"gördün değil mi? silmişim işte."

"evet, evet gördüm sağ ol." jeongguk tam gideceği sırada yanlarına gelen hoseok'la durdu.

"gençler ne yapıyorsunuz bakalım." konuşan kızılla birlikte ona dönen taehyung, gelen soruyu yanıtlamamıştı.

"hiçbir şey yapmıyoruz hoseok, hadi gidelim." diyerek kolundan çekiştiren çocukla birkaç adım geriye gitti hoseok.

hınzırlık yapmak isteyen taehyung ise "nereye ya? konuşuyorduk daha." demişti. gelen sesle hoseok, jeongguk'a dönüp ciddi bir şekilde "ne konuşuyordunuz jeongguk?" diye sordu.

"hiçbir şey, gerçekten hiçbir şey. hadi gidelim lütfen."

"ah hadi ama jeongguk, yaptığın şeyi arkadaşına anlatmayacak mısın?" inatla konuşmaya devam eden esmere doğru yürüdü jeongguk.

"fotoğrafı sil dedin sildim. uzatma da git artık taehyung." fısıltıdan farksız konuşan jeongguk, arkadaşına bir şey söyler diye biraz tedirgindi.

yanlarına gelen hoseok "jeongguk neler oluyor burada?" diye ikinci bir soru sormuştu. "yok bir şey dedim ya, hadi gidelim." dediğinde, aklında gitmek vardı ama taehyung buna izin vermiyordu.

kolunu çocuğun omzuna atarken kulağına bir şeyler fısıldamıştı lakin bu fısıldama o kadar kısık sesliydi ki jeongguk bile duymamıştı.

why don't u, tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin