အခန်း ၁၅ "......."

295 38 1
                                    

အခန်း ၁၅- "....."

"တကယ် မသန်မစွမ်းဖြစ်ရင် သမီးတို့ သုံးယောက် အနာဂတ်မှာ ဘာလုပ်ကြမလဲ!"

ချင်းကျုံးဟိုင် အံ့အားသင့်သွားခဲ့သည်၊ ၎င်းသည် သူ့သမီးက ပထမဆုံးအကြိမ် ပြောခြင်း ဖြစ်သည်။

ထို့အပြင် ဤမျှပြင်းထန်လိမ့်မည်ဟု သူ မထင်ခဲ့ပေ။

သူ့ဘေးနားက စုရန်ကလည်း "မင်းအဖေကို ဆေးရုံသွားပြဖို့ ငါ‌ပြောတယ်။ သူက ပိုက်ဆံကုန်လိမ့်မယ်လို့ ပြော‌နေတယ်၊ ဒါကြောင့် သူ့ကို  ပြောနေရတာ။ သူက ခေါင်းမာ‌နေတယ်။"

ချင်းကျို က "အဖေ၊ မင်းက ပိုက်ဆံကုန်မှာကို စိတ်ပူ‌နေတယ်။ ကုသမှုအတွက် အကောင်းဆုံးအချိန်ကို နှောင့်နှေးရင် အဖေ့လက်ကို ဖျက်ပစ်နိုင်ရတယ်။ အဲဒီအချိန်ကျရင် ကုသဖို့က ငွေအဆပေါင်းများစွာ ကုန်ကျနိုင်ပြီး ယခုကုသဖို့လိုတဲ့ ငွေခကါ အဆပေါင်းများစွာ ပိုကုန်နိုင်တယ်။ အဲဒါတင်မဟုတ်ဘူး၊လက်ပြန်ကောင်းရင် ငွေရှုံးတာနဲ့ ထိုက်တန်ပါတယ် ၊ မကောင်းခဲ့ရင် နောက်ကျရင် အေဘာမှ ကောင်းကောင်းမလုပ်နိုင်တော့ဘူး။ပြီးတော့ပိုက်ဆံတွေအကုန်လုံးက တတိယဦးလေးတို့ဆီ ရောက်ကုန်တာလေ။"

သူ့သမီးရဲ့ ‌‌ပြောကြားကြောင့် အံ့ဩသွားတယ်။ နောက်ဆုံးစာကြောင်းကိုကြားတော့ ချင်းကျုံးဟိုင် က ဆောလျင်စွာ

"သမီးလေး၊ ဒီစကားတွေကို ဘယ်မှာကြားလိုက်တာလဲ။ ရိုင်းစိုင်းတဲ့စကားမပြောနဲ့၊ ငါ့ပိုက်ဆံတွေအားလုံးကို မင်းအဖွားကို ပေးခဲ့ပြီးပြီ၊ မင်းဦးလေးကို မပေးခဲ့ဘူး"

စုရန် သည်းမခံနိုင်တော့ဘဲ မျက်မှောင်ကြုတ်ကာ ပြောလိုက်သည် ။

" ကလေးတွေ နားလည်တဲ့ အရာတွေကို မင်း နားမလည်ဘူး ၊ အိမ်ရှေ့မှာ အိမ်ကြီးတစ်လုံးဆောက်ဖို့ ပိုက်ဆံတစ်ဝက်ကို ကျွန်မတို့‌ပေးခဲ့ပေမယ့် နောက်ဆုံးတော့ မင်း သမီးတွေက အိမ်ကြီးကို မြင်နိုင်ပေမယ့် ဒီ အနောက်အိမ်လေး မှာ ငါတို့နဲ့ အတူ ကပ်တတ်နေရတုန်းပဲ၊ အဘိုးအိုကို ပိုက်ဆံပေးတိုင်း လှည့်ပြီး တတိယမိသားစုကို ပေးလိုက်တာကို ကျွန်မတွေ့တယ်။"

80 ခုနှစ်မှ  ဗီလိန်ရဲ့  ကံကောင်းသောချစ်ဇနီးလေးWhere stories live. Discover now