H:to co Fausti wskakujemy na deskę
F:jasne
Pov.fausti:położyłam się na desce a pan od surfingu lekko mnie popchnął.
Próbowałam wstać ale nie mogłam złapać równowagi i ciągle spadłam z niej,próbowałam z 10 razy wejść na nią dle ciągle spadłam wkurwiam się, usiadłam na desce surfingowej i tak siedziałam bo nic mi nie wychodziło.Nagle zauważyłam że podpłynął do mnie chłopak który wcześniej robił triki na desce i spytał?:hej widzę że ci nie idzie w wejściu na deskę,pomóc ci może?
F:hej emm no byś mógł bo tamten nauczyciel surfingu nic nie pomaga, a nie mogę jebanej równowagi złapać.
?:on nigdy nie nauczy ci surfingu, ja sam się nauczyłam na błędach i spokojnie każdy ma na początku problem z równowaga.
F:moja przyjaciółka nie ma widzisz jak zapiernicza,dobrze jej idzie pewnie przez moją wagę...
?:ejjj nie mów tak waga nie ma znaczenia.Dobra to najpierw nauczę cię równowagi najpierw połóż się na desce
F:no
?:i teraz weź powoli się wstawaj
F:no nie bo się wywalę
?: nie spadniesz jeśli powoli będziesz wstawała tylko nie możesz stać na prostych nogach tylko na lekko zgiętych.
F:no okej-wziela głęboki wdech i wstała
?:no i widzisz stoisz- uśmiechnął się
F:no widzę- również się uśmiechnęła
?:a teraz musisz zrobić to samo tylko na fali
F:emm no oki
Pov.fausti: wzielam położyłam się na desce po czym brunet mnie pchnął gdy zobaczyłam napływającą wale wstałam i nagle zaczęłam surfingować.Nastepnie popłynęłam do bruneta.
?:wow zajebiście ci poszło
F:dziękuję bardzo
?:nie ma sprawy, wgl Bartek jestem
F:Faustyna
B:ładne imię
F:a dzięki
B:chcesz może później podać messengera
F:jasne tylko musimy iść na ląd
B:dobra to chodźmy
F:dobra to daj telefon to dodam
B:trzymaj
F:dobra już to ja potem cię tez dodam
B:ej chcesz może iść ze mna coś zjeść
F:jasne tylko wezmę czekaj muszę przekazać przyjaciółce.
B:jasne to poczekam na ciebie
H:o Fausti jesteś
F:hej Haniu jak cos to ja ide na jedzonko z takim jednym chłopakiem.
H:jasne Faustyna leć może znajdziesz chłopaka.
F:a moze poznam mega miły jest ale potem ci wszystko opowiem bo na mnie czeka-zaloxukam szybko spodenki, klapki,wzięłam też torebkę i pobiegłam do chłopaka.
F:jestemmm już
B:dobra to dawaj idziemy jest tu mega dobre jedzonko.
F:okej to prowadźi możesz opowiedzieć cos o sobie.
B:no to tak ogólnie mieszkalem w Kielcach ale ostatnio wyprowadziłem się do Krakowa
F:oo to tak jak ja od roku mieszkam w Krakowie a do jakiej szkoły chodzisz
CZYTASZ
fala miłości
RomanceFaustyna to młoda dziewczyna, która zmaga się z trudnościami w swoim życiu osobistym. Jest w związku z Kubą, który niestety ją źle traktuje. Mimo to, Faustyna ma w sobie siłę, aby marzyć o lepszym życiu i szukać prawdziwej miłości. Bartek to przysto...