Part 1

211 3 0
                                    


Hari ini adalah hari lahir Pakcik yang ke-50, tiga anak lelakinya, isteri mereka, dan teman wanitanya semua bergegas pulang ke kampung halaman mereka di Taichung untuk mengucapkan selamat hari lahir kepada Pakcik. Selepas tiga pusingan minum, semua orang mabuk sedikit, jadi mereka tinggal di kampung halaman mereka untuk bermalam. Rumah di kampung halaman mereka sangat besar. yang menyebabkan ia agak lengang.

Anak lelaki Yuxiang, Weiwei, yang berusia 2 tahun, sudah lama tidak berjumpa dengan bapanya dan merayu untuk tidur dengannya Memandangkan Yuxiang bekerja di tempat lain, dia hanya mempunyai sepuluh hari cuti setiap tiga bulan untuk pulang ke kampung halamannya dalam bilik tidak cukup besar Menantu sulung, jackelyn, terpaksa tidur sendirian di bilik sebelah.

jackelyn, 24 tahun, menantu perempuan sulung keluarga Wang, tinggi 164 cm, 35D. 24.35, orang sangat cantik,

Dia seorang guru irama yang sangat cergas,

Memakai pakaian berirama, dengan susuk tubuh langsing,

Dia sering membuat pelajar lelaki dalam kelas tegak sehingga tamat keluar kelas.

jackelyn belajar tarian, jadi walaupun selepas melahirkan anak lelaki, dia masih sangat langsing.

Pakcik dah lama mengidamkan Jackelyn kalau bukan kerana hubungan bapa mertua dan menantu dia sudah mula menidurinya.

Hari ini adalah masa yang sesuai Jackelyn masuk ke dalam bilik air untuk mandi, tetapi pintunya tidak ditutup, yang menarik perhatian Abel, melihat tiada sesiapa di sekeliling, dia berjalan ke bilik Jackelyn dengan sedikit mabuk dan mengunci pintu. .

, Pakcik bersembunyi di bawah meja tiga atau empat langkah dari pintu bilik air, menunggu untuk melihat bila Jackelyn akan keluar. Tidak lama kemudian, pintu perlahan-lahan terbuka, dan sepasang kaki jed yang langsing dan langsing melangkah keluar dari bilik mandi, dengan tubuh yang licin, kulit putih salji, pinggang yang ramping dan punggung yang montok. dan payudaranya yang halus dan lembut seperti rebung membengkak sedikit pada payudara merah yang montok itu.

Malah lebih menyelerakan.

Jackelyn keluar untuk memainkan muzik CD Dia fikir ia akan menjadi lebih atmosfera untuk mandi dengan cara ini.

Pakcik sedang bersembunyi dalam kegelapan, merenung Jackelyn dengan penuh perhatian Dia melihat payudara putih lembut pada payudara Jackelyn bergoyang dari sisi ke sisi dengan tubuh halusnya, dan puting merah jambu di puncak payudaranya tidak dapat dielakkan terkedu. Sekelip mata jackelyn masuk ke dalam bilik air tetapi pintunya hanya terbuka.

Tiba-tiba, erangan cabul yang berselang-seli datang dari bilik air secara diam-diam Pakcik berjalan ke pintu bilik mandi dan menolaknya perlahan-lahan Dia mencebik ke dalam vaginanya yang basah, mukanya menjadi merah, dan dia terus bersenandung "Eee! Eee... Yeah! Yeah", sambil menikmati lagunya.

Jackelyn nampaknya sudah memasuki keadaan nikmati diri ketika ini, 

Abel menolak pintu bilik air,

 berdiri di hadapannya langsung tidak sedar.

Jackelyn sangat menarik, dengan sepasang payudara yang tinggi dan punggung yang tembam Perhatikan dia bermain-main dengan labia merahnya, menujah kelentit dan labia minora ke dalam dan ke luar. Puting Jackelyn sangat cantik, seperti buah ceri sambil jari-jemari dimasukkan ke dalam puting yang lembut, kedua-dua puting kemerahan itu terangkat dan menggeletar, seolah-olah berkata, datang dan hisap saya!

Tiba-tiba, Jackelyn menggantungkan kakinya di udara, dan air maninya terus mengalir keluar dengan jarinya, menitis di lantai bilik mandi.

Pakcik melihat darah di seluruh badannya melonjak-lonjak, dan mukanya panas, seolah-olah otaknya sesak.

atuk yang jahatWhere stories live. Discover now