Herkese merhaba...
Umarım hepiniz iyisinizdir. Geçen sene eylül ayında haberini aldığımız bebeğimiz şimdi 4 aylık oldu bile.Oldukça zorlu bir hamileliğin ardından, gaz sancıları ve kusmalarla dolu aylar geçirip kendimi saç baş yolduktan sonra nasıl oldu da aranıza dönebildim inanın ki ben de şaşkınım
Şu an burada olabilmemin en büyük sebebi eşimdir. Kendisi gerçekten çok destek oldu.
Hemdem'in basılması konusunda çok tedirgindim, arada kalmıştım ve neredeyse ki teklifi daha sonra değerlendireyim demek üzereydim.
Ancak sevgili kocam buna izin vermeyip 'kesinlikle yapmalısın bak sana iyi gelecek, ben de Efe'nin bakımında yardım ediyorum zaten. Yaparsın!' Demeseydi Bunca yoğunluğun ve yorgunluğun içinde kitap basılması işine cesaret edemezdim.
Hemdem kitap oluyor ancak bölümler buradan kalkmayacak ve devamı da ilk buradan gelecek. Tabii whatsapp kanalından da okuyabilirsiniz.
İstediğiniz yerden okuyabildin diye tüm uğraşım. Kitap olarak okumak isteyenler satın alabilir, vpn ile wattpad e erişim sağlayanlar buradan okuyabilir. Erişim sağlayamayanlar whatsapp kanalından bölümlere ulaşabilir.
Herkese sabrı için çok teşekkür ederim.
Hemdem ~ Bir kitabı basıldıktan bir süre sonra ikinci kitap yani Hemdem ~ Can buradan devam edecek.
Onun basılmasını beklerken Tuğra ve Helen'i yayınlama ve önceliği onlara verme sebebim hali hazırda bölümleri var. Bu bölüm dışındaki yaklaşık on bölümü zaten geçen sene yazmıştım. Yarım kalmasın diye paylaşmamıştım.
Tuğra ve Helen'in hikâyesinin artık bir ismi var.
Kızıl Zambak
Yakında adını değiştireceğim. Hikâyeyi kaybetmemek için lütfen kütüphanenize ekleyin olur mu...
İstanbul Tüyap Kitap Fuarında yüz yüze görüşebilmek ve Hemdem ile sizleri kucaklayabilmek dileğiyle.
Sağlıkla kalım canlar.
Bölümler düzenli aralıklarla gelecektir.
10 gün arayla bir bölüm yayınlanacaktır.
###
Helen
'Bu adam deli. Sözüm ona onu affedeyim diye yaptıklarını duysan...' diye ellerini öfkeyle hareket ettiren Helen, görüntülü konuşma yaptığı arkadaşı Giorgia'nın
"Çiçek gönderip duruyordu. Başka ne yaptı ki?" Diye sorduğu şaşkınlık dolu sorusuna gözlerini devirdi.
'Çiçek gönderdi.'
"Eee?"
'Ama kamyonla!' dediği anda Giorgia'nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı. İlk şaşkınlığın ardından kahkahalar atarak yana doğru yıkılırken Helen yine öfkeyle ellerini oynatıyor ve
'Kamyonla gönderdiği çiçekleri tırla geri aldı.' Demesiyle arkadaşı bir kahkaha daha patlatmıştı.
"Şaka yapıyorsun. Şaka!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ZAMBAK - Tuğra&Helen
General FictionLütfen Dikkat! Bu hikaye Yalın Serisi'nin üçüncü kitabıdır. Hikayeyi anlayabilmek adına ilk iki kitabı okumanızı tavsiye ederim. İlk kitap Efsane, ikinci kitap ise Esmerim'dir... Sevmek Zamanı ise Yalın Serisi'nden tanıdığımız çocukların derlendiği...