6.BÖLÜM

1.1K 228 124
                                    

Hoş geldiniz... Umarım herkes iyidir ve keyfiniz yerindedir.

Bölümü keyifle okumanızı diliyorum. Yorum yapmayı unutmamanızı da rica ediyorum.

Hemdem - Bir kitabı birkaç gün içinde satışa açılacakmış dostlar.

Fuarlarda buluşmak dileğiyle. Gelişmelerden haberdar olmak için instagramdan takip etmeyi unutmayın olur mu...

Çokça öpüyorum... Sayfalarda da buluşmak dileğiyle 🧡

Helen

Kendi evine girip elindekileri sehpaya bedenini ise yatağın üstüne bıraktı. Kıskanmadım demişti ama külliyen yalandı. Süleyman'ın kucağında dans eden kadınları düşünüyor öfkeyle soluyordu. Gözünün önünde bir fotoğraf vardı sanki ve kitlenmiş şekilde ona bakıp daha da sinirleniyordu.

Eline telefonunu alıp Giorgia'ya mesaj yazmaya başladı. Son iki gündür olanları birine anlatmazsa çatlayacak gibi hissediyordu. Arkadaşıyla mesajlaşmanın kendisini sakinleştirmesini dileyerek ilk mesajı attı.

'Gider diye düşünmüştüm ama gitmedi. İki gündür benimle geziyor. Hatta kendine fotoğraf makinesi almış. Fotoğraf çekmeyi öğretmemi istedi. Birkaç şey öğrettim ve inanamazsın bunu çok güzel başardı. Dipnot; Adam sinir bozucu, yakışıklı, çekici ve yetenekli. Ve tüm bu özelliklerinin farkında olacak kadar da olgun. Hâliyle tehlikeli!'

Saniyeler içinde ekranına cevap düştü.

'Sana, o yavrunun tadına bakmandan bahsederken gayet ciddiydim. Eğer hâlâ kendi evinde, kendi yatağında tek başınaysan tanrı seni cezalandırıyor diye düşüneceğim.'

Mesaja gözlerini devirip derin bir nefes alırken

'Nasıl bir ceza bu?' Diye yazmıştı hızlı hızlı.

'Bu genç yaşında libidonu öldürerek cezalandırıyor hayatım. Yoksa o heykel gibi adamın kucağına çoktan oturmuş olurdun. Hem de tatilin bitene kadar kalkmamak üzere! Uğğ çok ateşli!'

'Öyle bir adamın altta kalabileceğini düşünmüyorum!' yazıp gülerek gönder tuşuna bastı ve Giorgia'dan gelecek dahiyane cevabı merakla bekledi. Bakalım arkadaşı bu imasına ne diyecekti.

'Öyle bir adam senin gibi kadının altında kalıp becerilmekten mutluluk duyar bebeğim. İnan bana! Sıkı (ki seninkinin sıkılığını tahmin etmek zor değil), ıslak, sıcak bir vajinaya erkekler hayır diyemez. Sıkı, ıslak ve sıcak vajina + zıplayan memeler + görsel şöleneyse hiçbir erkek hayır diyemez. Dene ve gör. Denemek bedava.'

İşte tam da Giorgia'dan beklediği üslupta, utanmazlıkta bir cevap almıştı. Bu kızın hiç ayarı yoktu, bunu biliyor ve onu bu hâliyle seviyordu.

'Hayal etsene... Bir an dur ve hayal et. İçin gitmiyorsa sıkıntı büyüktür Hel... O kahrolası vadin kurumuş falan olmasın? Gidip kontrol ettir. Ne de olsa uzun zamandır sürülmemiş bir tarla gibisin. Toprağına bakım yapman gerekiyor olabilir.'

'Pisliğin tekisin Gio... Gerçekten pisliksin. Hayatımda görmediğim kadar edepsiz, utanmaz ve seks düşkünüsün.' Yazıp gönderdi ve telefonu yanına fırlattı resmen. Yeni mesaj geldiğinde ise dayanamayıp telefonu yeniden eline aldı.

'En azından en verimli olduğum zamanda kendimi nadasa bırakmadım hayatım. Gençliğimin, güzelliğimin ve yüksek libidomun keyfini çıkarıyorum. Mesela dün barda adamın biriyle seks yaptım. Sonra bardan ayrılıp eve geçtik ve gece boyu devam ettik. Sabahtan beri ağrım var ama umurumda değil. Çünkü tatmin olmuş mutluluğum ağrılarımı yok ediyor.'

KIZIL ZAMBAK - Tuğra&HelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin