✿1.Ᏸ𐒀̈ႱᏬ̈𐒄✿

197 14 4
                                    


· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·

YAZAR'DAN...

Asil rutubetli odanın camından ilkbahar yağmurlarını izlerken burdan nasıl kaçıracağını düşünüyordu. Daha fazla kendini tutamayarak ağlamaya başladı. 'Daha çok küçüktü. Aklında aşçılık okumak varken şimdi...' bu düşünceyle ağzında istemsizce bir hıçkırık kaçtı. Babası öldükten sonra üvey annesi eve sürekli eve erkek almaya başladı.

Bir iki saat geçmişti gitmelerine saatler vardı. Ama annesi pis bir sırıtışla içeri girip Asili kolundan tutarak sürüklemeye başaldı. " Parayı erken yatırdılar şimdi gidiyosun. Sonsuza dek senden kurtuluyorum. " dedi. Dış kapıya geldiklerinde kapının önünde bir yaşlı kadı iki iri yarı koruma verdı yanında yaşlı kadın sinir ve tiksintiyle karşısındaki kadına bakarken kadın Asili korumaların üzerine itti. Pardon fırlattı diycektim.

Asil kolundan tutan kadın korumayla beraber büyük arabaya bindi. Yaşlı kadın karşısındaki kadına parayı vererek tek bir şey söylemeden arabaya ilerledi. Arabaya bindiğinde Asile sevgi dolu gözlerle bakıyordu.
Kadın resmen gözleriyle güven saçıyordu Asile göre. Kadın Asilin ağlamasının bitmesini bekledi.

Asil yol boyunca ağladığı için kadın konuşamamıştı.
Bir saat sonra ormanlık alandaki büyük konağın önünde durdular.
Asil arabanın durmasıyla yaşlı kadına baktığında kadın güven verici bir şekilde konuştu.
" Merak etme o evde daha güvenli burası. Hadi gel. "dedi elini uzatarak. Asil aylar sonra içine doğan güvenle kadının elini tutu.
Beyaz ve kave renkleriyle süslenmiş eve baktı.

'Keşke böyle bir evim olsaydı' diye geçirdi içinden.

Yaşlı kadın Asilin koluna girerek büyük kapıya doğru ilerledi. Büyükaçılıp içerdeki büyük bahçede gezdirdi gözlerini. Bir kaçtane kız bahçedeki gülleri birkaç tanesini koparmış kokluyorlardı. Yaşlı kadınla birlikye içeriye girdiler. Evde bir o kadar güzeldi. Yaşlı kadın beyaz koltuklardan birine oturduğunda Asilide yanına çekti.

" Bak şimdi güzel çocuk bundan sonra bana anne diyceksin çünkü velayetin benim üzerime. Burası senin düşündüğün gibi biryer değil. Burada iti kopuktan çok soylu mafyalar ve iş adamları gelir.
Ona güre davranmalısın.
Eğer memenun kalırlarsa değirmenin suyu akar.
Hatta isterlerse seni yanına alırlar.Yarın için hazırlan birkaç kişi seni ve bir kaç kızı görmeye gelicek, altı kişi gelicekler bunların dördü rusyadan gelmişler ortaklık için, onları memenun et senin olsunlar. Bir elin yağda diğer elin balda olur. Bunlar kanun kadar zengin mafyalar. Aklını başına topla bu dört adam senin çöplükten saraya giriş biletin olabilir." dedi uzunca. Asil yaşlı kadını dinlerken azdan çoktan anlamıştı ne desiğini.

Bir sürü kural anlattıktan sonra kendisine odasını gösterdi. Çok geniş yatağı ve büyük dolapları vardı. Makyaj masası bile vardı.
Ama sadece bakım ürünleri ve çeşitli aromalarda nemlendirici ve parlatıcılar vardı. Bi heves büyük dolabın kapağını açtı. Gördüğü kadın kıyafetleriyle gözleri irileşti. Bunları mı giyecekti? Şaka olmalıydı? Bunlar çok açıktı.

Kapının açılmasıyla kafamı o tarafa çevirdim. İki kız gelmişti. Elindeki kıyafetlerle bana yaklaştılar. "Al şu kıyafetleri güzel bir duş al hazırlan iş geldi anne senide götürmemizi istedi." dedi. Cevap beklemeden çıktı.' Siktir git amına koyiyim çokta fifi.'

'Sürtüker.'

Takmadan banyoya ilerledi Asil. İyice temizlenip çıktı. Saçlarımı ilk defa bu kadar güzel parladığını görüyordu. Siyah saçları ısıl ısıl parlıyordu. Makyaj masasına oturup cilt bakım ürünlerinden bir kaçtanesini kulanıp dolaba ilerledi.
Kot pantolon ve uzun kollu badi giydi Asil. İstememe gibi bir şansım yoktu beni aç susuz bırakan küflü odalara tıkan kadının yanında kalmaktansa burda temiz yerde kalıp her hafta 500.000 TL alıp harcamak daha iyidi benim için. Tamam kötü tarafıda vardı ama özgürlük için değerdi.

[ RANDEVU EVİ ]  // BxBxBxBxb // +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin