+fotក្រោយពីចេញកន្លែងណាត់ជួបនិយាយការងារជាមួយpondហើយគេក៏បានហៅtaxiជិះទៅក្រុមហ៊ុនវិញ ពេលមកដល់ក្រុមហ៊ុនfotត្រូវបានមេការYunaប្រាប់គេថាលោកនាយកចង់ជួបគេ fotលឺហើយគេក៏បានដើរទៅកាត់office របស់លោកនាយក
Fot«តុ.....តុ!!លោកនាយកបាទ!!ខ្ញុំអាចចូលខាងក្នុងបានទេ!!!!»
Gem«ចូលមក!!បងមិនបានចាក់គន្លឹះទ្វាទេ»Gemបានឲ្យហ្វតចូលមកខាងក្នុង
Fotក៏បានចូលមកខាងហើយគេក៏សួរទៅកាន់Gem«តើលោកនាយកហៅខ្ញុំមកមានការអ្វីឬ»
Gemមិនបានឆ្លើយនិងសំណួរហ្វតទេគេបែរជាសួរទៅហ្វតវិញ«ហ្វត!!!តើពេលណាបានហ្វតឈប់ហៅបងថាលោកនាយក!!!អូនត្រូវហៅបងថាបងឈប់ហៅលោកនាយកលឺនៅ!!!!
Fotពេលលឺចឹងហើយគេក៏តបទៅGemវិញ«
ពួកយើងមិនត្រូវជាអ្វីនិងគ្នាផង!!!ទៅឲ្យខ្ញុំហៅលោកថាបងយ៉ាងមិចកើត!!!Gemលឺចឹងហើយគេបានដើរមកជិតរាងតូច គេបន្ទាប់ក៏លើករាងតូចមកដាក់លើភ្លៅរបស់គេ«មិនត្រូវជាអ្វីនិងគ្នាមែនទេហុឹស!!!!ហើយចុះអ្នកណាណ៎ជាអ្នកដែរមកដេកថ្ងូរក្រោយទ្រូងបង!!!!!
Fot«លោកឈប់និយាយភ្លាម!!!!រឿងនោះវាហួសហើយ!!!!»
Gem«តែបងមិនចង់ឲ្យវាហួសបងចង់ទទួល ខុសត្រូវលើfot!!!!Fotព្រមធ្វើសង្សារបងទេ....(មិចនិងk'gem😇)
Fot«នែ៎លោក!!!មកសុំឆៅៗចឹងដូចមិនសមសោះ!!!តែអេបើចង់ឲ្យខ្ញុំធ្វើសង្សារលោក!!!លោកត្រូវជួយខ្ញុំរឿងមួយ(មានល្បិចអីទៀតហើយកូន)
Gem«ឲ្យតែfotព្រមធ្វើសង្សារបង!!!!បងព្រមជួយគ្រប់យ៉ាងហើយរឿងអ្វីដែលfotឲ្យបងជួយនោះ!!តែមុននិងបងជួយ fotត្រូវហៅបងថាបងសិន!!!
Fotដល់ចឹងហើយគេក៏បណ្ដោយតាមនិងម៉ងទៅ«ដាក់ខ្ញុំចុះពីភ្លៅបងសិនទៅចាំខ្ញុំប្រាប់បងថាឲ្យបងជួយរឿងអ្វីនោះ!
Gemក៏បានដាក់fotចុះពីភ្លៅរបស់គេ«ល្មមប្រាប់បងនៅថាឲ្យបងជួយរឿងអ្វីនោះ»
Fot«រឿងដែលខ្ញុំចង់ឲ្យបងជួយនោះគឺខ្ញុំចង់ឲ្យp'pondបានជួបគ្នាជាមួយp'phuwin»
YOU ARE READING
ម្ចាស់សេ្នហ៍CEO NORAWIT
Aksi«បែកគ្នាអស់រយៈពេល19ឆ្នាំពេលជួបគ្នាសារជាថ្មី បែរគេមិនចាំមនុស្សដែលគេធ្លាប់សន្យាជាមួយគ្នាទាំងពីរតូច តែមនុស្សដែលគេមិនចាំនោះបែរជា ចាំគេមិនដែរភ្លេចតើរឿងរ៉ាវទៅជាបែបណា.....»