Gemបានបីfotមកដល់បន្ទប់ហើយគេក៏បានដាក់fotថ្នមៗនៅលើពូក!!មុននិងគេឡើងមកគេងក្បែរfot!!
Gemបានទាយfotមកអោបហើយគេបានស្រង់ក្លិនក្រអូបពីខ្លួនរបស់fotទៀតផង«ខ្លួនអូនពិតជាក្រអូបខ្លាំងណាស់fot!!ពេលបងនៅក្បែរអូនម្ដងៗបងទ្រាំនិងក្លិនខ្លួនអូនមិនបានសោះ!!និយាយតែមាត់ទេដៃវិញឲ្យរវាមទៅលូកក្នុងអាវfotរាវគ្រប់សាច់!!
Fot«ហុឹម!!gem....!!ដៃបងរវាមម៉េសមកលូកអាវអូនចឹង!!នេះបងចង់ធ្វើស្អីហាស៎!!កុំថាបងចង់.......
Gem«fot!!ហាស៎បងទ្រាំនិងក្លិនខ្លួនអូនមិនបានទេ!!!បងសុំបានទេ!!!(នែ៎ចង់ធ្វើស្អីកូនក្រមុំគេហាស៎កាgem😩)
Fotលឺឡើងហើយគេក៏លេលើមិនដឹងជាឆ្លើយតបទៅវិញយ៉ាងមិចបានត្រឹមតែស្ងាត់មិនមាត់!!ភ្នែកសម្លឹងទៅរាងក្រាស់ភ្លឹសៗៗ!!
Gemដោយឃើញfotស្ថាត់បែបនេះគេក៏បានងើបមកទ្រោមលើfot!!ហើយក៏អោនទៅថើបបបូរមាត់សុីជម្ពូររបស់fotបឺតផង ខាំផង!!ចង់ចេញឈាមហើយ!បើដៃវិញបានដោះអាវfotបង្ហាញឲ្យឃើញចុង🍒ក្រហមតិចៗគេក៏បានថើបបង្អូសមកក្រោយgemបានបឺតចុង🍒ម្ខាងរបស់fotនឹងខាំតិចៗសល់ម្ខាងទៀតgemបានយកដៃរបស់គេទៅច្របាច់លេង!!
«អាស៎!!gemឈឺ!!បងកុំខាំមើល!!ហ្វូតបានបញ្ចេញសំឡេងថ្ងូរពេលgemមកខាំចុង🍒របស់ខ្លួន
Gemក៏បានងើបមកថើបបបូរមាតើរបស់fotម្តងទៀតបឺតជញ្ជក់យករស់ជាតិផ្អែមពីមាត់របស់fot
«អាស៎....gem!!ឈឺខ្លាំងណាស់!!បងដកចេញសិនទៅហុឹក...ហុឹក...អាស៎»
«អាស៎.....បងក៏ឈឺមិនចាញ់អូនដែល!!!អូនរឹតបងខ្លាំងណាស់!!fotអូនបន្ធូរអារម្មណ៍បន្ដិចទៅ!!តិចទៀតវាលែងឈឺហើយ!!!
«អាស៎....ហុឹក..អត់ទេវាឈឺណាស់បងដកវាចេញសិនទៅហុឹក...»
«ដកមិនបានទេfot!!អឹស...ហេតុអ្វីនៅតឹងបែបនេះ!!gemក៏បានរង្គើរចង្កេះតិចៗៗ»
«អាស៎...បងកុំទាន់កម្រើកអី..អូននៅឈឺ!!gemពេលឃើញfotយំគេក៏បានមកថើបលួងលោមfotនិងធ្វើឲ្យគេសាំនិងកូនប្រុសរបស់គេ មុននិងគេរង្គើរចង្កេះម្ដងទៀត
ផ្លាប់ៗៗៗ
«អាស៎....gem..កុំលឿនពេក...អូនឈឺ..អាស៎ៗfotនិយាយមិនចង់រួច
«តិចទៀតលែងឈឺហើយ......កុំរឹតបងពេកមើលសឺត...តឹងណែនល្អណាស់fot!!ពួកគេបន្ដបង្កាត់ភ្លើងសេ្នហ៍រហូតដល់ម៉ោង១កណ្ដាលយប់បានពួកគេឈប់បើfotវិញសន្លប់ ២ ៣ ដងហើយថោយសារgemលេងខ្លាំងពេក!!
+កាត់មកពេលព្រឹកយើងឃើញថាក្នុងបន្ទប់មួយមានគូសេ្នហ៍ដែលបានបង្កើតសង្រ្គាមពីយប់មិញកំពុងតែគេងអោបគ្នាយ៉ាងស្អិត!!
ក្រោយGemបានភ្ញាក់ដោយពន្លឺថ្ងៃបានចាំងប៉ះមុខរបស់គេgemបានងាកមកមើលfotគេបានយកដៃមកវៀចសក់ដែលបាំងមុខរបស់fotបន្ទាប់មកគេក៏បានអោនថើបថ្ពាល់របស់fot«Morning miss អូនសម្លាញ់!!ដេកដល់ណាទៀតក្មេងកម្ជិល!!ថ្ងៃចាំងគូថហើយ!!
Fotដោយលឺgemដាស់ខ្លួនគេបើកភ្នែកមកទាំងងេមងាមព្រោះមិនទាន់អស់ងងុយ«ហុឹម!!បងហា!!!អូនសុំគេងបន្ដិចទៀតបានទេ!!អូនងងុយណាស់!!
Gem«អឹម!!បើអូនមិនទាន់អស់ងងុយ!!គេងបន្ដិចទៀតក៏បាន!!ចឹងបងទៅធ្វើស៊ុបទុកឲ្យអូនសិន!!
gemគេក៏បានឲ្យរាងតូចគេបន្ដទៀត!!ឯគេវិញក៏បានចុះទៅខាងក្រោមដើម្បីទៅធ្វើស៊ុបតែមិនទាន់ចុះដល់ខាងក្រោយគេក៏ឃើញបានមនុស្សអង្គុយនៅកន្លែងទទួលភ្ញៀវ!!gemពេលឃើញមនុស្សម្នាក់និងហើយគេក៏គាំងនិងមួយកន្លែងបោះជើងដើរទៅមុខមិនកើតបានត្រឹមតែឈប់រកហាមាត់និយាយស្អីមិនកើត...!!
_____________________________________
YOU ARE READING
ម្ចាស់សេ្នហ៍CEO NORAWIT
Action«បែកគ្នាអស់រយៈពេល19ឆ្នាំពេលជួបគ្នាសារជាថ្មី បែរគេមិនចាំមនុស្សដែលគេធ្លាប់សន្យាជាមួយគ្នាទាំងពីរតូច តែមនុស្សដែលគេមិនចាំនោះបែរជា ចាំគេមិនដែរភ្លេចតើរឿងរ៉ាវទៅជាបែបណា.....»