Ep:15

113 21 3
                                    

ព្រឹកឡើងនៅទីក្រុងបាំងកកមានសុទ្ធតែឡានម៉ូតូបើកបរពេញផ្លូវព្រោះត្រូវធ្វើដំណើរទៅធ្វើការងាររៀងៗខ្លួន ក្រឡេកមកមើលផ្ទះfotឯណេះវិញគឺកំពុងមានឡានទំនើបពណ៍ខ្មៅមួយកំពុងឈប់នៅមុខផ្ទះរបស់គេ ហើយក៏មានបុរសម្នាក់ឈរនៅមុខឡានទៀតផង!!បុរសម្នាក់នោះគឺGemនោះអីគេបានប្រាប់fotហើយថាព្រឹកនេះគេនិងមកយកfotទៅនៅCondoជាមួយគេ

Gemដោយឈរយូរពេកមិនឃើញម្ចាស់ផ្ទះបើកទ្វាមកទទួលគេក៏បានស្រែកហៅfot«fot....ហា!!បើកទ្វាឲ្យបងបន្ដិច!!»

Fotវិញពេលលឺសំឡេងដូចអ្នកណាហៅគេ!!គេក៏ងើបមកមើលក៏ឃើញថាgemមកចាំមុខផ្ទះគេទាំងពីកាល!!fotក៏ប្រញាប់ចុះពីលើគ្រែរត់ទៅបើកទ្វាឲ្យgemចូលមកខាងក្នុង

Fot«gem!!!បងមកទាំងពីស្មើន្មាននិង!!មិចមិនcallប្រាប់អូន!!

Gem«បងមកដល់មិញនេះដែលទេ!!!បងcalllទៅអូនហើយតែអូនមិនលើកទូរស័ព្ទបង!!

Fot«អ៎ាវ!!!អូនភ្លេចថាទូរស័ព្ទអូនភ្លេចសាកថ្មទាំងពីយប់មក!!ហិ..ហិ...រាងតូចក៏សើចតិចៗ!!ចឹងបងចូលខាងក្នុងអង្គុយចាំអូនសិនណាអូនឡើងទៅរៀបចំខ្លួនសិន!!ចាំអូនធ្វើអីឲ្យបងញុាំណា!!

Gem«okអូនសម្លាញ់!!តែកុំភ្លេចរៀបចំខោអាវផង!!អូនត្រូវទៅនៅCondoជាមួយបង!!នាយនិយាយទៅfot

Fot«អូនដឹងហើយ!!ចឹងអូនទៅខាងលើសិនហើយ»fotក៏រត់ឡើងទៅខាងលើបាត់ទៅ!!

ប្រហែលជា៣០នាទីfotក៏បានរៀបចំខ្លួនហើយក៏ចុះមកខាងក្រោម!!គេដើរចូលទៅក្នុងផ្ទះបាយចម្អិនអាហារ១៥នាទីក្រោយមកម្ហូបក៏ឆ្អិន!!fotក៏បានលើកម្អូបមកតុបាយដើម្បីញុាំជាមួយgem

Fot«gemហា!!មកញុាំអីសិនមក!!បងប្រហែលជាមិនទាន់ញុាំអីពេលព្រឹកទេ»

Gemពេលលឺfotហៅគេក៏បានងើបទៅក្នុងផ្ទះបាយដើម្បីញុាំអាហារពេលព្រឹកជាមួយfot«ហេតុអ្វីបានជាអូនមិនញុាំបាយ!!ទៅញុាំសាឡាត់បែបនេះ!!រាងក្រាស់ក៏សួរទៅកាន់សង្សាររបស់ខ្លួនដោយសារគេមិនញុាំឬម្ហូបទេគេបែរជាញុាំសាឡាត់ពេលព្រឹកជំនួសបាយទៅវិញ!!

FotលឺGemសួរចឹងគេក៏តបទៅវិញ«អូនញុាំវាក៏ព្រោះតែអូនចង់ថែសម្រស់បងដឹងទេថាសាឡាត់ជួយឲ្យសម្រស់យើងស្អាតហើយថែមទាំងធ្វើឲ្យយើងមានសុភាពល្អទៀតផង!!បងចង់សាកញុាំវាបន្ដិចដែរទេ»

Gem«ទេ!!!បងមិនចូលចិត្តបន្លែទេ!!អូនញុាំទៅ!!»gemគេប្រកែកជាមួយរាងតូច!!បន្ទាប់មកពួកគេក៏នាំគ្នាញុាំអាហារពេលព្រឹកជាមួយគ្នាយ៉ាងសប្បាយ!!

+បន្ទាប់ពីញុាំអាហារពេលព្រេករួចរាល់Gemក៏
បានជួយរៀបចំអីវ៉ាន់របស់fotយកទៅដាក់ក្នុងឡានរបស់គេ!!

Gem«អូនរួចរាល់ឬនៅពេលរៀបចំអីវ៉ាន់ដាក់ក្នុងឡានរួចរាល់អស់គេក៏បានសួរទៅកាន់fot»

Fot«អូនរួចរាល់ហើយ!!មិញនេះអូនរវល់ចាក់សោទ្វាបន្ដិច!!fotក៏បានដើរមកឡានរបស់រាងក្រាស់

Gem«ចឹងឡើងឡានមកអូន!!អីវ៉ាន់របស់អូនបងបានរៀបចំហើយអស់»នាយបានបើកទ្វាឡានឲ្យរាងតូចចូលខាងក្នុង!!ហើយគេក៏ចូលមកបើកឡាន!!

+ឡានរបស់នាយក្រាស់ក៏បានបើកមកដល់Condo
របស់នាយ!!ពេលមកដល់នាយក៏ចុះមកបើកទ្វាឲ្យរាងតូចមុននិង!!ជួយយកអីវ៉ាន់ទៅខាងលើព្រោះបន្ទប់Condoរបស់នាយនៅជាន់ទី៩ឯណោះ!!មកដល់ក្នុងបន្ទប់ភ្លាមនាយក៏បានអង្គុយលើសាឡុងភ្លាមព្រោះរាងអស់កម្លាំងដោយសារអីវ៉ាន់របស់រាងតូចច្រើន«មិនឲ្យច្រើនមិចបើយកមកចង់អស់មួយផ្ទះហើយអានឹងលើកតែតែចានឆ្នាំងផង!!ដែលគេមិនយកមក»

Fotពេលឃើញgemដូចជាអស់កម្លាំងគេក៏បានឲ្យនាយក្រាស់សម្រាក់សិន!!គេក៏ទៅបានឡើងបន្ទប់របស់Gemដើម្បីយកអីវ៉ាន់របស់ខ្លួនទៅរៀបចំ!!ព្រោះនាយក្រាស់បានប្រាប់គេថាត្រូវតែមកដេកបន្ទប់ជាមួយនាយមិនឲ្យទៅដេកបន្ទប់ផ្សេង!!

-----------------------------------------
ភ្លាវតិចហើយណាព្រោះសាច់រឿងនឹកភ្លាមសរសេរភ្លាម😭🙏🏻ហើយសារនេះសាច់រឿងរាងខ្លីដែលsrr ផងណា

ម្ចាស់សេ្នហ៍CEO NORAWIT Where stories live. Discover now