Ep:14

102 22 1
                                    

+ពេលGeminiជូនfotទៅដល់ផ្ទះហើយនាយក៏បើកឡានត្រឡប់មកផ្ទះNorawit ព្រោះប៉ារបស់នាយតេមកនាយមានការនិយាយជាមួយគេ!!ឡានពណ៍ខ្មៅដែលបើកដោយកំលោះGemini ក៏បានបើកចូលមកក្នុងបរិវេណផ្ទះNorawit នាយបានយកឡានទៅទុកសិនមុននិងចូលខាងក្នុងទៅជួបលោកប៉ារបស់គេ!!

Gem«!លោកប៉ាហៅខ្ញុំមកមានការអីឬ!បានជាហៅខ្ញុំមកទាំងប្រញាប់បែបនេះ!គ្រាន់តែចូលដល់ក្នុងផ្ទះភ្លាមនាយក៏និយាយទាំងមុខមាំទៅកាន់លោកNorawit

លោកNorawit «ដ៏មែនរឿងសំខាន់មែនទេបានយើងអាចហៅឯងបាន!!យើងហៅឯងមកនេះយើងមានរឿងចង់សួរឯង!!តើឯងនិងអាក្មេងបុគ្គលិកនោះជាអ្វីនិងគ្នា!!

Gemលឺហើយក៏រាងភ្ញាក់បន្ដិចតែនាយនៅតែធ្វើមុខមាំនិយាយទៅកាត់ប៉ារបស់នាយដដែល«ហេតុអ្វីត្រូវសួររឿងនេះដែល!!ទោះខ្ញុំនិងគេត្រូវជាអ្វីនិងគ្នា មិនត្រូវជាអ្វីនិងគ្នាក៏ដោយ!!គ្មានអ្វីទៅពាក់ព័ន្ធអីនិងលោកប៉ាទេ!!ជារឿងរបស់ខ្ញុំ!!

លោកNorawit «ហុឹស..!!ឯងថាមិនមែនពាក់ព័ន្ធអីនិងយើងចឹងឬ!!ចុះអាក្មេងនោះវៃNarinនោះវាយ៉ាងមិចឯងដឹងទេអាក្មេងឆ្កួតនោះវាសឹងធ្វើឲ្យក្រុមហ៊ុនរបស់យើងបាត់បង់ម្ចាស់ភាគហ៊ុនធំហើយទេ!!ឯងថាមិនពាក់ព័ន្ធទៀតឬGem!!

Gem«លោកប៉ាកុំហៅfotថាអាបែបនេះទៀត!!រឿងភាគហ៊ុន ខ្ញុំចេះដោះស្រាយហើយ!!ក្រែងលោកប៉ាអ្នកឲ្យខ្ញុំជាអ្នកគ្រប់គ្រងមិនចឹងរឿងប៉ុនឹងខ្ញុំដោះស្រាយបាន!

លោកNorawit «តែយើងមិនចង់ឲ្យឯងទាក់ទងជាមួយអាក្មេងនោះទេ!!យើងបានសមផ្គុំឯងជាមួយNarinហើយចឹងឯងឈប់ទាក់ទងជាមួយក្មេងម្នាក់នោះភ្លាម!!បើមិនចឹងទេយើងមិនធានាថាអាក្មេងម្នាក់នោះនិងទៅជាយ៉ាងណាទេ»

Gemក្រោកឈរហើយនិយាយទាំងខឹងទៅលោកNorawit«ហុឹស..!!ខ្ញុំមិនឈប់ទាក់ទងជាមួយfotទេ!!ខ្ញុំស្រឡាញ់គេ បើលោកប៉ាហ៊ានតែប៉ះគេតែបន្ដិចដឹងហើយថាមែនរឿងអ្វីអាមួយខ្ញុំនោះ!!ម្យ៉ងទៀតខ្ញុំមិនបានស្រឡាញ់Narinទេខ្ញុំទុកនាងត្រឹមជាប្អូនស្រីប៉ុណ្ណោះ បើលោកប៉ាចង់សមផ្គុំ សមតែឯងទៅ»នាយនិយាយរួចក៏ដើរចេញពីមុខលោកNorawitហើយបើកឡានទៅcondoនាយវិញ!!

លោកNorawit«ឯង!!.....ហុឹសយើងធ្វើដល់ប៉ារបស់ឯងហើយរឿងអីយើងទៅខ្លាចឯងនោះ!!មិនឈប់ទាក់ទងគ្នាមែនទេបាន!!ឯងចាំតែមើលទៅថាយើងធ្វើដូចម្ដេចGem និយាយពេលGemចេញទៅផុត

+Gemនាយបានបើកឡានមកដល់Condoរបស់នាយ!!នាយក៏បានយកទូរស័ព្ទតេទៅfot

Gem«ហាឡូ!!អូនសម្លាញ់»

Fot«បាទ!!ហាឡូបងសម្លាញ់ តេមកអូនមែនការអីមែនទេទាំងយប់បែបនេះ»និយាយទាំងបិទភ្នែក

Gem«គឺបងនឹកអូននឹងណាស់!!បងចង់នៅជិតអូន»

Fot«យើងទើបតែបែកគ្នាប៉ុន្មានមុនសោះនិងបងធ្វើមើលបែកគ្នារាប់ឆ្នាំចឹង»

Gem«fotហា!!!បងមានរឿងចង់ប្រាប់អូន!!»

Fot«បងនិយាយមកអូនចាំស្ដាប់បង»

Gem«fotគឺប៉ារបស់បងដឹងរឿងរបស់ពួកយើងហើយ!!គាត់ចង់ឲ្យពួកយើងឈប់ទាក់ទងគ្នា!!ហើយម្យ៉ាងទៀតបើបងមិនឈប់ទាក់ទងជាមួយអូនទេ!ប៉ាបងនិងធ្វើបាបអូនមិនខាតបងខ្លាចអូនមានគ្រោះថា្នក់ណាស់!!fotអូនអាចមករស់នៅCondoជាមួយបងបានទេ!!វាអាចនិងមានសុវតិ្ថភាព ជាងអូននៅម្នាក់ឯង»

Fotពេលស្ដាប់ហើយគេក៏ចាប់ផ្តើមភ័យព្រោះលោកNorawit ជាអ្នកមានអំណាចយ៉ាងណានោះ
Fotតបទៅរាងក្រាស់«មិនអីទេgemអូនអាចការពារខ្លួនអូនបានតើ!!បងមិនបាច់បារម្ភទេ!!

Gem«មិនបានទេ!!បងមិនឲ្យអូននៅម្នាក់ឯងជាដាច់ខាត!!ស្អែកបងទៅយកអូនមករស់នៅជាមួយមកហាមប្រកែកឲ្យសោះ!!!Good អូនសម្លាញ់ស្អែកបងទៅយកអូនកុំភ្លេចរៀបចំខោអាវឲ្យហើយផង»នាយក៏បិទទូរស័ព្ទមិនឲ្យអ្នកខាងនោះតបទាន់

Fot«gem....មិនបាច់!!ហ៊ើយបិទលឿនម៉េសរកនិយាយមិនទាន់!!gemអើយgemនិយាយប្រាប់ធ្វើភ្លាមម៉ង រកឆ្លើយមិនទាន់យ៉ាប់ណាស់អាបុិជីងចក់នេះ!!fotនិយាយរអ៊ូម្នាក់ឯងមួយសំទុះមុននិងចូលគេងបន្ដ..........

_____________________________________
Vote mnak muy pg na kha😘💞

ម្ចាស់សេ្នហ៍CEO NORAWIT Where stories live. Discover now