Capitolul 5

223 32 6
                                    

Alex


Mă aflam în salonul de căsătorii, la masă, alături de ofițerul stării civile, de aproximativ o jumătate de oră. Viitoarea mea soție trebuia să fie deja aici dar nu era nici urmă de ea. Îmi treceau tot felul de gânduri prin minte. Că am fost un prost să cred că ea chiar ar vrea să se mărite cu mine, că s-a întors la fostul ei iubit și au fugit în lume, că a vrut să se căsătorească cu mine dar s-a răzgândit în ultimul moment. Orice ar fi fost plauzibil pentru mine în acele momente. De ea depindea dacă îmi puteam îndeplini dorința față de bunicul meu și nu voiam să mă împiedice din a-i onora cererea.

Singurele persoane prezente în sală, pe scaunele destinate invitaților, erau cei trei frați ai mei. Îi vedeam cum își dădeau coate și le puteam citi expresiile de pe față. Toate strigau „dacă nu ajunge în cinci minute, plecăm acasă". Chiar când sora mea începuse să scrie mesaje pe telefon în semn de plictiseală, o brunetă îmbrăcată cu o rochie roșie, până la genunchi, a intrat în salon. A înaintat stângace până a ajuns în fața fraților mei. I-a privit pe toți trei, apoi s-a aplecat spre Brandon și i-a șoptit ceva. După fața lui, judecam că era ceva important. Astfel că nu o condamn pentru că l-a ales pe el pentru a-i da vestea. Nici eu nu aș fi avut încredere să le spun ceva important gemenilor. Darla arăta de parcă nu i-ar păsa nici dacă i-ai spune că Terra a fost invadată de extratereștri cu pufuleți în loc de degete, în timp ce Connor nu inspira încredere datorită zâmbetului larg pe care îl afișa mereu, care, uneori, îl făcea să pară tâmp.

Brandon s-a ridicat de pe scaunul său și a venit la mine. Își freca mâinile, gest care nu însemna niciodată ceva bun.

– Avem o problemă, a spus el.

– Nu zău, am spus ironic. Mi-am dat și eu seama de asta. Spune odată ce s-a întâmplat.

– Angel..., spuse el. A dispărut.

Angel. Deci acesta era numele ei. Mi-ar fi plăcut să nu îl aud pentru prima dată într-o frază care conținea și ideea că fusese răpită.

– Cum adică a fost răpită? am întrebat serios.

Bruneta de mai devreme a venit lângă mine și Brandon.

– A fost răpită, a spus cu o voce îngrijorată.

M-am ridicat de la masă atât de repede încât scaunul pe care stăteam a căzut în spatele meu.

– Cum s-a întâmplat asta?

Fata s-a intimidat și a făcut un pas în spate. Îmi dădeam seama că puteam părea înfricoșător uneori, în special atunci când eram nervos. Dar, în acel moment, nu mă puteam controla. O aveam în grijă pe fata aceea și nici măcar nu apucasem să o iau de soție, că deja fusese răpită.

– Când am venit aici l-am văzut pe fostul ei în fața clădirii. Au vorbit puțin, el încerca să o convingă să nu se căsătorească cu tine iar apoi a luat-o pur și simplu pe sus și a băgat-o în mașina lui. Au fugit înainte să pot face ceva.

Am bătut puternic cu pumnul în masă.

– La naiba, am strigat.

Mi-am frecat tâmplele încercând să mă calmez. Nu puteam gândi limpede când eram nervos. Darla și Connor au venit și ei la noi iar Brandon le-a povestit în câteva secunde tot ce se întâmplase.

– Ce este de făcut? mă întrebă Brandon.

– O căutăm. Simplu. Ce altceva putem face?

M-am întors către gemeni.

Dragoste din datorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum